"Als je het kan bedenken, kan het gemaakt worden" Parcye - 14 januari 2002
Heb je al eens gekeken bij Dynamic Drive, want naar mijn weten is daar zo een voorbeeld voor te vinden.
Zie bijvoorbeeld de volgende twee:
Zie bijvoorbeeld de volgende twee:
Het is een oplossing maar ik wou hem gewoon 100% in de windows stijl...
Dat kan wel, maar dan moet je eventjes gaan stoeien met de lay-out van het contextmenu.Parcye schreef op 05 June 2003 @ 00:00:
Het is een oplossing maar ik wou hem gewoon 100% in de windows stijl...
Mocht je hem ercht graag hetzelfde willen hebben als het windows context-menu, dan kan ik je zeggen dat dat niet gaat lukken, mits je weet dat elke gebruiker (die je site bezoekt) altijd dezelfde configuratie heeft.
Maar je kunt zien dat het wel vervangen kan worden alleen dan in combinatie met een object van MS, die dus vervangen is in IE 5.5 en up... door interne dingen
Hoezo vervangen?? Bij mij op mijn Windows 2000 machine met IE6 werkt het gewoon!? Daarbij is die MS Objects manier dan naar mijn weten de enige oplossing voor jou probleem betreffende het context-menu.Parcye schreef op 05 juni 2003 @ 00:30:
Maar je kunt zien dat het wel vervangen kan worden alleen dan in combinatie met een object van MS, die dus vervangen is in IE 5.5 en up... door interne dingen
Het grootste nadeel hiervan is dan natuurlijk wel dat het alleen door IE/MS gebruikers kan worden getoond, vandaar ook mijn DHTML (cross-browser) oplossingen, opdat het ook in andere browsers naar behoren werkt.
[beetje spam]
Ik gebruik in de GoT Tracker een alternatief contextmenu dat werkt zowel in IE als in Mozilla; geen voorbeeldcode voorhanden, maar zie sig voor de GoT Tracker download.
[/beetje spam]
Aanpassen naar windows layout mag je zelf doen
Ik gebruik in de GoT Tracker een alternatief contextmenu dat werkt zowel in IE als in Mozilla; geen voorbeeldcode voorhanden, maar zie sig voor de GoT Tracker download.
[/beetje spam]
[ Voor 12% gewijzigd door crisp op 05-06-2003 00:49 ]
Intentionally left blank
crisp, als ik de TS goed begrijp wil hij gewoon een vervangen hebben voor de MS Objects manier voor het bouwen van een context-menu, maar die vervangen moet zich wel precies hetzelfde gedragen als het MS Objects context-menu.crisp schreef op 05 June 2003 @ 00:48:
[beetje spam]
[/beetje spam]
Dat laatste lijkt mij niet echt haalbaar aangezien je niet voor bijvoorbeeld elke XP Style een andere DHTML context menu kan/wil maken.
aanpassen naar de windows layout is toch gewoon een kwestie van de goeie stylesheet?
Je kan in je css namelijk gewoon de windows kleuren gebruiken
En ook een hele stijl? Zoals de XP-style?Papa Eend schreef op 05 June 2003 @ 08:23:
aanpassen naar de windows layout is toch gewoon een kwestie van de goeie stylesheet?
Dat gaat toch standaard met de knoppen enzo?
Ik denk alleen niet dat je daar kleuren enzo van kan gebruiken, aangezien zo'n style is opgebouwd uit bitmaps
Pagina: 1