Goedendag gotters
ik heb deze classes(versimpelde vorm)
Ja..nou roep ik deze functie aan...
Mijn probleem: Bij integers doet hij het wel en bij floats niet.
Tja als hij het bij integers en floats zou doen zou je er ook fietsebellen aan
kunnen hangen en dat wil ik nou net bereiken.
thnx
hmmz het zal wel net toeval zijn geweest, maar met integers doet hij het ook al niet meer. Tja, maar het probleem blijft er in ieder geval. Het lijkt net als of hij geen instance van een node maakt. Want het adres bestaat wel maar blijft totaal leeg, net zoals de variabelen van node
Ik heb dus ontdekt dat als ik in de functie void Stack<T>::AddToStack(const T _T)
de regel Node<T> *tempnode = new Node<T> aanpas naar
Node<int> *tempnode = new Node<int>;
dan werkt het maar dan snap ik nog steeds niet waarom het fout gaat
ik heb deze classes(versimpelde vorm)
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
| template <class T> class Stack { private: Node<T> *First; int items; public: // canoniek class-interface Stack(); ~Stack(); Stack(const Stack<T>& _Stack); Stack<T>& operator=(const Stack<T>& _Stack); void AddToStack(const T _T); }; template <class T> class Node { private: T Item; Node<T> *next; public: //canonic Node(); ~Node(); Node(const Node<T>& _Node); Node<T>& operator=(const Node<T>& _Node); //set private vars void setItem(const T& _Item); void setNext(Node* _Node); }; |
Ja..nou roep ik deze functie aan...
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| template <class T> void Stack<T>::AddToStack(const T _T) { Node<T> *tempnode = new Node<T>; tempnode->setItem(_T); if(First==NULL)First = tempnode; else { tempnode->setNext(First); First = tempnode; } } |
Mijn probleem: Bij integers doet hij het wel en bij floats niet.
Tja als hij het bij integers en floats zou doen zou je er ook fietsebellen aan
kunnen hangen en dat wil ik nou net bereiken.
thnx
hmmz het zal wel net toeval zijn geweest, maar met integers doet hij het ook al niet meer. Tja, maar het probleem blijft er in ieder geval. Het lijkt net als of hij geen instance van een node maakt. Want het adres bestaat wel maar blijft totaal leeg, net zoals de variabelen van node
Ik heb dus ontdekt dat als ik in de functie void Stack<T>::AddToStack(const T _T)
de regel Node<T> *tempnode = new Node<T> aanpas naar
Node<int> *tempnode = new Node<int>;
dan werkt het maar dan snap ik nog steeds niet waarom het fout gaat
[ Voor 32% gewijzigd door koli-man op 05-06-2003 00:27 . Reden: debug resultaat erbij gevoegd ]
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff