Toon posts:

[N64] Ik kan niet verder komen in Body Harvest

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht ik ga maar weer is m'n oude N64 uit de kast halen en ik ben weer mijn oude favoriet Body Harvest beginnen te spelen.

Nou heb ik alleen een klein probleempje, wanneer ik het level America (1966) heb uitgespeeld dan krijg ik gewoon de credits van de game te zien en daarna gewoon weer het beginscherm van het spel.

Nou zal je denken, ja je hebt die game gewoon uitgespeelt. Maar ik zie in het levelselect scherm dat er nog 3 andere levels zijn, en in alle reviews op internet wordt daar geen woord over gerept en schijnt iedereen het gewoon te kunnen spelen.

Wie kan me helpen, moet ik de game misschien toch op Hero (moeilijkst) uitspelen of ligt het toch ergens anders aan?

Verwijderd

Topicstarter
** Kick ** is er echt niemand die deze game kent?

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-01 20:32
mischien geheime bonus levels? probeer eens cheats

Verwijderd

Topicstarter
CU2morO schreef op 05 June 2003 @ 19:36:
mischien geheime bonus levels? probeer eens cheats
Ben alle cheats al afgegaan maar daar zit geen zogenaamde level cheat bij. En het zijn zeker geen bonus levels aangezien elk ander op internet het schijnbaar gewoon kan spelen. Mijn vraag is eigenlijk gewoon dat ik die levels misschien alleen kan spelen als ik op Hard doe ofzo? Het vervelende is dat het "even" proberen nog wel is lang kan duren (15 uur ofzo) daarom vraag ik het liever.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 20:59 ]

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik ken het spel niet, maar in sommige games moet je het op normal of hard zetten om alle levels te kunnen spelen.
Ik weet niet of je in die game daartussen kunt kiezen natuurlijk :)

edit: je kwam er ook juist op :+

[ Voor 9% gewijzigd door interp op 05-06-2003 21:03 ]