Toon posts:

pc in kleren kast bouwen.

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Aloka alle mensjes..

Ik heb een vraagje, weet iemand of het kwaad kan als ik mn computer in de kast zet? Hij maakt namelijk veel geluid. Ik hou hem graag aan bij het slapen voor mn website die erop draatit. Maar omdat hij redelijk wat geluid maakt en dat ik daarom niet goed kan slapen. Zou het kwaad kunnen als ik hem in mn kast bouw? Omdat hij daar vrij bekneld staat.

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11-2025
Moet je kijken in verband met je ventilatie.

Verwijderd

Topicstarter
ja daarom, zou het niet gevaarlijk zijn?

Verwijderd

Ventilatie probleempje, dat is al. Voor de rest niks aan, behalve dan weer die ventilatie, zorg dat de lucht naar buiten en naar binnen kan.

• TheDataDude
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Nooit een pc in een afgesloten kast zetten. Ik ken er 3 die eraan dood zijn gegaan, waarvan er 1 het halve huis meenam...

• j-w
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

j-w

TheDataDude schreef op 04 June 2003 @ 22:06:
Nooit een pc in een afgesloten kast zetten. Ik ken er 3 die eraan dood zijn gegaan, waarvan er 1 het halve huis meenam...
vertel meer...

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Heb je geen zolder tot je beschikking waar die evt. zou kunnen staan :?

Ik had mijntes eerst in een kast, maar kon noooit weer slapen van dat gebrom. Je gaat er naar luisteren, echt waar. Op het laatst wordt je er knettergek van.

Ik heb hem nu op zolder staan, en het geluid is nu weg :)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Een klerenkast is wel een stofnest. Ik zou er een stoffilter tussenhangen, voor de zuigende fans. Aan de achterkant van de klerenkast zou je luchtgaten kunnen boren/zagen voor de ventilatie. Een geheel dichte kast lijkt me onverstandig.

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is dat ik op zolder slaap en dat mn kamer is

• vehpol
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-03 21:49

vehpol

Go Go Gadget!

Is het niet gewoon mogelijk om met wat onderdelen je pc wat stiller te krijgen. Low-noise voeding, Zalman CPU koeling, HD door een Papst 12dB laten koelen. Zoiets, dan kan ie lekker blijven staan waar ie nu staat.

Ceci n'est pas une signature!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:32
Ik weet niet welk proces er aan ten grondslag heeft gelegen jou te doen besluiten een dergelijke vraag in OM te posten maar het hoort hier overduidelijk niet.

Wat de vraag zelf betreft, wij weten niks van de precieze situatie; de hardware, de kledingkast en de omgevingsvariabelen als temperatuur en luchtstromen. Dit allemaal opgeteld maakt deze topic tamelijk kansloos. Ik geef je één tip mee: de emperische weg :P Stop 'm in de kledingkast en monitor de temperatuur van de hardware. Dat is de enige methode :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:32
Ik krijg net te horen van rollebol dat een kledingkast ook een opslagmedium is :+

Touché (maar hij blijft dicht :P )

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.