Het is zeer waarschijnlijk dat wij normale gebruikers de grootte van de letters nooit zullen kunnen instellen door middel van een [font size='*'] tag (waar * een getal is) vanwege mogelijk misbruik, dus waarom niet de volgende tags:
[font size=tiny]
[font size=small]
(ik neem aan dat big en huge geen optie zijn (misbruik) en normal lijkt me niet nodig)
Dan kun je als normale gebruiker tenminste wel een kleiner font gebruiken.
(ja, sub bestaat, maar ten eerste "zweeft" die voor een deel onder de regel en ten tweede heeft 't dezelfde regelafstand als normale tekst wat niet mooi oogt.)
Hoe gaat 't eigenlijk met de align tag? Kunnen we die op korte termijn verwachten en zal deze ook vergezeld gaan van de valign tag?
[font size=tiny]
[font size=small]
(ik neem aan dat big en huge geen optie zijn (misbruik) en normal lijkt me niet nodig)
Dan kun je als normale gebruiker tenminste wel een kleiner font gebruiken.
(ja, sub bestaat, maar ten eerste "zweeft" die voor een deel onder de regel en ten tweede heeft 't dezelfde regelafstand als normale tekst wat niet mooi oogt.)
Hoe gaat 't eigenlijk met de align tag? Kunnen we die op korte termijn verwachten en zal deze ook vergezeld gaan van de valign tag?
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry