Waar kan ik deze vinden (knelkoppeling) ?

Pagina: 1
Acties:

• 0943
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-02 15:34
Afbeeldingslocatie: http://shop.freezinghardware.nl/pictures/283-312G.JPG

Alleen dan in een iets grotere maat. Hier kan namelijk alleen dat dunne soort slang in. Maar ik zoek het eigenlijk zoals nextcool ze heeft met een maat van 8mm inwendig en ik denk 12 buitenmaat

Ben al bij ru58 geweest die had het niet.

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

niet in een normale winkel... Zal je naar een zaak moeten gaan die pneumatische koppelingen verkoopt.. Dit is namelijk een koppeling die veel wordt gebruikt in de pneumatiek van heel klein (ditte) tot heeel groot :) Dan zal je nog een zaak moeten vinden die het ook aan particulieren verkoopt (wordt nog lastiger...)

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-02 15:12

Flexx

This side up

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11-2025
Wij (Gamma) hebben ze geloof ik niet ;)

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Ik dacht dat er een typfout in je topic title zat en ik vond het al dom dat je een snelkoppeling niet kon vinden....

* Peedy moet niet zoveel denken......

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

:zKijk eens rond bij de betere doe-het-zelf-zaak. Ik heb ze ook wel gezien als pneumatische aansluitingen, en dan zijn ze bij voorbeeld van de merken Festo, SMC of zo. Morgen even zoeken op mijn werk. :z

Wanbeleid is ook beleid.

• 0943
Nee ben ik al geweest die hebben (als je ook het plaatje zag :P ) het ook niet die hebben hem alleen maar voor die slang die ook innovatek leverd heel dun en knikt heel snel. (dan moet je er weer veren om heen doen maar dat ziet er niet uit.

Eigenlijk zoek ik dus vergelijkende als nextcool
Afbeeldingslocatie: http://www.nextcool.com/GT3se-1small.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door 0943 op 04-06-2003 21:41 ]

• EntonoX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:53

EntonoX

Team leider

bij de locale ijzerhandel misschien??? of bij de wat grotere loodgieter. Ook bedrijven die bijvoorbeeld in gasflessen handelen of gas spullen hebben, hebben dit ook nog wel eens....

-===< Triumph TR7, 1977, Finished >===-

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:36

Epsilon

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Dat lijkt op een koppeling die ook gebruikt wordt bij het vullen van een airco-unit.
Je kunt even langsgaan bij een loodgieter in de buurt die ook aan airco's doet. :)

Op de site staan trouwens geen specificaties over de gebruikte onderdelen.
Dat vind ik best raar omdat je zoiets wel zou verwachten.

Krankzinnige muziek vind je hier.

• 0943
Site doet weinig alles wat ik aan klik zegt hij bestaat niet (kan niet vinden) :? .

• 0943
0943 schreef op 05 juni 2003 @ 00:05:
[...]

Site doet weinig alles wat ik aan klik zegt hij bestaat niet (kan niet vinden) :? .
Site doet het nu wel weer ,maar ok hun hebben het koppelstuk niet.

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:21
Praxis heeft zoiets wel in de vorm van knietjes. Heb ze zelf ook gebruikt voor m'n reservoir, moet je eentje nemen met 2 verschillende diameters (zijn tot vrij groot te verkrijgen, 14mm en 10mm heb ik hier meen ik), daarna even zelf uitvissen maar het valt werkend te krijgen als een soort primitieve knelkoppeling aan 1 kant en gewoon schroefdraad aan de andere kant :)

(zijn wel 3 - 4 pleuro / stuk, da's weer minder :/)

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Pagina: 1