[php] weblog*

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Gulli
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-07 13:18

Gulli

100% Unwiderstehlich

Topicstarter
Ik heb gesearched maar aangezien ik een absolute no-know ben wat scripting betreft kom ik daar niet echt uit. Het probleem is als volgt;

Mijn zus wil een weblog bij gaan houden en daarvoor riep ze mijn hulp in. Ik denk dat het verstandigste is als ik iets van een php script gebruik om voor haar een invulveld te maken met een knop erin waardoor ze de hele tekst gelijk op de site zet en iets van een edit knop ofzo. Ik zat zelf nog te denken aan een databaseje erachter zodat je een archief kan bijhouden maar dat heeft geen hoge prioriteit.

Ik heb gezegd ach dat zoek ik wel uit, ik vind wel wat leuks voor je maar ik zit nu dus met lege handen en weet absoluut niet waar te beginnen! Ik heb ooit wel een basis lesje html gehad op school, en ik heb macromedia studio mx dus helemaal hulpeloos ben ik niet, maar het scheelt niet veel! Is er iemand die me kan helpen, of zegt waar ik evt een standaard scriptje kan vinden op google ofzo?

Connaisseur des femmes

• TheWarden
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-03-2023
Volgens mij heb je ook van die standaard pakketjes voor een weblog te starten hoor. Zal zo even zoeken. Dat lijkt mij veel makklijker.

edit:
www.blogger.com
weblog.pagina.nl en dan aan de rechterkant even zoeken.

[ Voor 24% gewijzigd door TheWarden op 04-06-2003 21:13 ]

Mijn Systeem Specs

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-08 11:40

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

http://sourceforge.net/projects/flipsource/ :P

Gevonden met Google :P

[ Voor 56% gewijzigd door gorgi_19 op 04-06-2003 21:16 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

• tomato
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Heeft weinig met programmeren te maken dit, maar ok.

MovableType wordt over het algemeen wel gezien als een van de betere weblog publishing pakketten. Wordt ook actief onderhouden.

Verwijderd

Geen scriptrequests of "quick fix" oplossingen.
Topics en posts in de trant van "ik kan dat en dat scriptje niet meer vinden" of "dit programma lukt niet, wie kan het voor me afmaken?" worden direct op slot gedaan. Houd je aan de quickstart.
Uit het sticky topic hiero:
Welkom in P&W: FAQ en Beleid *updated: 14-04*

Het klinkt flauw, maar is echt waar.. in dat topic vind je alles wat je wilt weten..

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:57
Zie alle replies hierboven. Succes.

https://fgheysels.github.io/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.