[Dscaler] Na reinstall geen beeld/geluid meer

Pagina: 1
Acties:

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:20
Dscaler liep telkens vast als ik het opstarte, dus ik heb het eraf gegooid, en opnieuw geinstalleerd. Ging allemaal lekker, mijn programma.txt weer terug gezet en gaan. Tenminste dat dacht ik, ik heb geen beeld, of geluid, en als ik nara een andere zender wil gaan dan crasht ie, ook zijn alle zenders in het channels menu grijs, en kan ik ook de channel setup niet tevoorschijn krijgen, ik heb nu zelf het vermoeden dat hij de chip niet goed heeft, hij autodetect deze als een MT2032 universal (PAL default). Klopt dit met het feit dat ik ene PCTV RAVE heb?
Ik kan nergens vinden wat de tuner van dit ding is, alleen overal de chip (bt89nogwat oid).
Zou er ook nog iets anders kunnen zijn waar dit aan ligt? Heeft iemand anders het al eens eerder gehad?

Alvast bedankt

PSN: DutchTrickle PVoutput

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 15:27
Probeer eens nieuwe drivers en een ander PCI slot

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Maverick
nieuwe drivers al gedaan.

Ander pci slot :? Hij werkt al jaren in dit slot, nu van de 1 op de andere dag ineens niet meer :?

• KaMiKaZe
jou kaart heeft Connexant 878A (Conexant/Brooktree BT878A ) met een Temic 3X7035 tuner

http://btwincap.sourceforge.net/

[ Voor 57% gewijzigd door KaMiKaZe op 04-06-2003 21:15 ]

• Maverick
euhm, daar heb ik die drivers idd vandaan, die chip klopt, maar die tuner :? die zie ik nergens staan.

in alle versies van dscaler staat ie er btw ook niet tussen dat ding :?

[ Voor 27% gewijzigd door Maverick op 04-06-2003 21:23 ]

• KaMiKaZe
Nog even resumerend :

Dscaler begon vast te lopen (was dit spontaan, heb je van tevoren iets veranderd ?)
je hebt toen dscaler eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd ? weet je niet meer wat je voorheen in Dscaler had staan ?. Draai je xp dan zou je een system recovery kunnen doen naar VOOR het deinstalleren van Dscaler om de settings nog eens te checken.

• Maverick
ik heb een regcleaner gedraait, die zou het wel eens kunnen zijn :X
Vraag me niet hoe, maar hij doet het nu :Y) Ik heb nu wel alleen maar ruis, maar dat ligt aan de versie (4.1.6). is in 4.1.7 opgeslost, en in vorige versies is het ook niet, dus daar kan ik altijd terug naartoe!
Bedankt!

Pagina: 1