Ik ben sinds versie 4.5 een groot fan van PaintShop Pro (PSP). Nu draai ik de laatste weken versie 8.0, maar ik heb 'n probleem. Elke keer dat ik als eerste PSP opstart (door een bestand te openen dat qua extensie is gekoppeld aan PSP, zoals bijvoorbeeld in mijn geval jpg krijg ik het plaatje netjes in PSP, maar "werken" de knoppen van de toolbar niet. Dan kun je bijvoorbeeld ook niet met de Zoom Tool of Pan tool aan het werk. Voorbeeldje:

Als ik in dit geval op Zoom Tool klik blijft de (eveneens niet werkende) Pan Tool geactiveerd.
Het vreemde is, dat als ik het betreffende plaatje en/of PSP sluit en het opnieuw doe werkt het wel. Op www.jasc.com staan nog geen updates en ook in de knowledge base kan ik niets vinden.
Iemand bekend met dit probleem?

Als ik in dit geval op Zoom Tool klik blijft de (eveneens niet werkende) Pan Tool geactiveerd.
Het vreemde is, dat als ik het betreffende plaatje en/of PSP sluit en het opnieuw doe werkt het wel. Op www.jasc.com staan nog geen updates en ook in de knowledge base kan ik niets vinden.
Iemand bekend met dit probleem?
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.