[PaintShop Pro 8] bug bij 1e keer starten?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:55

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Ik ben sinds versie 4.5 een groot fan van PaintShop Pro (PSP). Nu draai ik de laatste weken versie 8.0, maar ik heb 'n probleem. Elke keer dat ik als eerste PSP opstart (door een bestand te openen dat qua extensie is gekoppeld aan PSP, zoals bijvoorbeeld in mijn geval jpg krijg ik het plaatje netjes in PSP, maar "werken" de knoppen van de toolbar niet. Dan kun je bijvoorbeeld ook niet met de Zoom Tool of Pan tool aan het werk. Voorbeeldje:

Afbeeldingslocatie: http://www.euronet.nl/users/tcls/temp/pspbug.jpg

Als ik in dit geval op Zoom Tool klik blijft de (eveneens niet werkende) Pan Tool geactiveerd.

Het vreemde is, dat als ik het betreffende plaatje en/of PSP sluit en het opnieuw doe werkt het wel. Op www.jasc.com staan nog geen updates en ook in de knowledge base kan ik niets vinden.

Iemand bekend met dit probleem?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Willem
  • Laatst online: 09:09
Meer iets voor Software Algemeen in ieder geval :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Eh, schop? (niemand dus?)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Verwijderd

ik heb het probleem niet (gebruik de trial versie van 8.0 nu)... werkbalk doet het wel meteen...

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

spaceboy schreef op 18 juni 2003 @ 19:17:
Eh, schop? (niemand dus?)
Denk dat je een BETA draaid... Daar zitten altijd wel bugs in...
Dus ik raad je aan, de onlangs gereleasde trial versie te downloaden...

Verwijderd

ik heb ook 8.0 .. geen beta .. en mij gebeurd het geregeld dat'ie halverwege het opstarten vastloopt en weer afgesloten wordt . probeer ik het opnieuw is er niets aan de hand ??

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 June 2003 @ 00:07:
ik heb ook 8.0 .. geen beta .. en mij gebeurd het geregeld dat'ie halverwege het opstarten vastloopt en weer afgesloten wordt . probeer ik het opnieuw is er niets aan de hand ??
Misschien patch 8.1 ophalen? Heb ik wel gedaan, alleen mijn probleem bestaat nog steeds. :(

Pagina: 1