Toon posts:

laptoptoetsenbord werkt dubbel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteravond een 2ehands laptopje verkocht. Zojuist belde de koper op dat als hij de k intoetst de o er automatisch bij word getoetst dus ko. Dit geld ook voor de 8 dan komt direct ook de 9 (89). Typt hij de . in komt er direct na een, (.,) tik je een , komt er daarna een . (.,). Dit geld voor meerdere toetsen op de rechterhelft.

Het gaat om de IBM Thinkpad 760CD. Weet iemand wat dit voor iets is en wat ik eraan kan doen?

De laptop word morgenavond teruggebracht en als ik hem dan niet kan fixen krijgt de koper gewoon zn geld terug, maar ik zie liever dat de koper naar huis kan met een werkende laptop (hij wil hem wel als het maar werken gaat)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
keyboard is gewoon kapot, misschien kun je bij IBM dat ding los bestellen en zelf vervangen

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Verwijderd

Topicstarter
Tja, dan zal ik hem gewoon moeten terugnemen. Het is een P120 en ik ben bang dat daar niet veel spareparts voor zijn.

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Of even met hoge lucht druk schoonspuiten :)

Wie weet :)

En anders effe demonteren :)

suc6 iig :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Wel lullig dat ie daar de volgende dag over belt natuurlijk....
Is het misschien niet vies dat door stof 2 toetsen worden ingetoets? Kan je hem openhalen?

[edit]
alexandervisser was me al voor :7

[ Voor 14% gewijzigd door Peedy op 04-06-2003 21:20 ]

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-08 13:27
Kan het zijn dat die man te dikke vingers heeft?

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

Dit klinkt als kortsluiting tussen 2 verticale scan-lijnen van de toetsenbord-matrix.

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-08 11:42
mvdejong schreef op 04 juni 2003 @ 21:35:
Dit klinkt als kortsluiting tussen 2 verticale scan-lijnen van de toetsenbord-matrix.
Idd kan mischien zijn dat er vocht of iets anders geleidend tussen zit effe tb erafhalen dus en schoonmaken

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Pagina: 1