Toon posts:

Problemen met 3c990 -> pc hangt*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
oke het is mijn eerste keer dat ik dit doe de kaart waar ik het over had is (3com 10/100 mbps pci server network interface card whit 3xp processor )model nr 3cr990svr97

mijn windows xp home ,mijn moederbord asus p4pe voldoet aan alle eisen voor deze kaart pci 2.2
mijn grafische kaart (hecules 3d prophet 9800)
internet via de kabel
de driver heb ik van de website""http://www.3com.com/products/en_US/result.jsp?selected=5&sort=effdt&sku=3CR990SVR97&order=desc"" de naam ervan 990winxp.exe en utility software 990windia.exe

probleem opstarten 1 keer goed daarna 1 keer hangen
in een keer geen verbinding met internet
tijdens spel opnieuw opstarten

wat ik gedaan heb alle pci sloten geprobeert ,met man van 3com wat dingen geprobeert over telefoon ,toen belde hij nog een keer dat hij mij niet meer mocht helpen omdat ik xp gebruikte .

andere windows versie heb ik niet kan ik ook niet proberen.

ik hoop dat ik het nu beter doe en duidelijker ben ,en mijn nederland kan ik niets aan doen ben ik nooit goed in geweest.

Verwijderd

heb je al gezocht naar conflicten (my computer/properties devicemanger bla bla bla

Verwijderd

Topicstarter
ja geen conflict

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:44
Ik snap het probleem niet zo. Je zegt dat je PC 1 keer is blijven hangen.

Hangt hij ook als je je kaart eruit rukt?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Pantagruel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-07 07:05

Pantagruel

Mijn 80486 was snel,....was!

Al es de win2k driver geprobeerd ??? Wellicht dat XP die NC niet standaard ondersteund en uit de reactie van de 3com helpdesk bieden zij zelf geen XP ondersteuning.

Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:58

Bergen

Spellingscontroleur

Nouja de pc hoort niet te hangen door de netwerkkaart (terwijl de netwerkkaart gewoon half kapot is en de computer daardoor ook hangt).

Zou je bij je volgende topic trouwens een normale topictitel kunnen kiezen? Iets als "[XP] Computer crasht door netwerkkaart" lijkt me beter dan "oke mijn fout". Ik snap dat dat was vanwege je vorige topic, maar iedereen is nu gedwongen om eerst je hele openingspost te lezen om te snappen waar het over gaat terwijl dat uit de titel al zou moeten blijken. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Bergen op 04-06-2003 21:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
DiedX schreef op 04 June 2003 @ 21:02:
Ik snap het probleem niet zo. Je zegt dat je PC 1 keer is blijven hangen.

Hangt hij ook als je je kaart eruit rukt?
nee met mijn realtek kaart heb ik geen probleem,met dat hangen bedoel ik dat wanneer ik hem opnieuw opstart hij blijft hangen en als ik dan de reset knop gebruikt hij weer goed gaat,zoals hij hoort tedoen.

Verwijderd

Topicstarter
Pantagruel schreef op 04 June 2003 @ 21:06:
Al es de win2k driver geprobeerd ??? Wellicht dat XP die NC niet standaard ondersteund en uit de reactie van de 3com helpdesk bieden zij zelf geen XP ondersteuning.
ook al geprobeerd maar het probleem blijft bestaan

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:18

Predator

Suffers from split brain

oke mijn fout
is nou niet echt een betere topictitel

maar kom, ik zal er wat beters van maken :)
titel fixed.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Topicstarter
bedankt ik moet het nog leren

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:44
Pantagruel schreef op 04 juni 2003 @ 21:06:
En heeft dit al een oplossing geboden?

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Verwijderd

Topicstarter
nee maar ik ga nu windows 98 installeren kijken of het lukt en ben bezig om de kaart terug te geven,maar ik laat wel weten of hij bij windows 98 wel goed gaat .
Pagina: 1