Toon posts:

Welke geluidskaart is de beste?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allemaal,

Ik ga een nieuwe geluidskaart kopen. Ik twijfel tussen de Aopen AW744Pro of de Terratec DMX X-fire 1024.

Ik denk zelf dat de Terratec de beste is, maar ik heb gelezen dat de systeem eisen een Pentium 266 zijn. Ik heb maar een pentium 200. Weet iemand mischien wat de echte systeem eisen zijn?

Volgens mij moet het wel kunnen. Het is toch gewoon een PCI insteek kaartje?

vr.gr Maarten

Verwijderd

Voor een p1-200 moet je gewoon niet lopen zeuren en er gewoon een Soundblaster live 1024 player in zetten.. Perfect geluid, leuke software, en een leuke prijs.

Hang d'r een paar leuke speakers aan en je hebt het zaakje prima voor elkaar.

P.s de systeemeisen zijn meestal voor de software genomen, niet voor de kaart zelf.

Ik zou persoonlijk er gewoon een SB LIve in zetten (kost rond de 130 gulden)

Barracuda

Verwijderd

Moet je effe op de site van terratec kijken
www.terratec.net
8-)

Verwijderd

tja voor een p200 maakt het geen reet uit standaar sbtje is zat

• FFF
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:58

FFF

niet te veel geld uitgeven aan dure dingen voor zo'n oude pc, dat is hij niet meer waard, voor mij dan :) beste wat je zo kunnen doen vind ik een soundblaster 128 d'r in. deze hebben net ulk goed geluid als een live en dat vioor de helf van de prijs, voor nog geen 60,- zijn ze nu geloof ik al te krijgen. alleen als je echt meerdere luidsprekers (dan 2) d'r op aan wilt sluiten is dat nuttig zo'n live, en anders geef je gewoon te veel geld uit.
mzzl

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-08 20:11

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 26 november 2000 13:12 schreef FFF het volgende:
niet te veel geld uitgeven aan dure dingen voor zo'n oude pc, dat is hij niet meer waard, voor mij dan :)
Hier dezelfde gedachten, da's echt zonde.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Pagina: 1