Lichte paniekHello iRO Players, this is your iRO GM Team.
We regretfully have to take the servers down for a quick fix.
Mayura-san : nooo
HiKaRu_KuN : NOOO!!
Mayura-san : quick fix = more probs
This will fix the problem with people getting "Rejected by Server".
HiKaRu_KuN : WHY!!!
Mayura-san : ><
We will bring the servers back up as soon as possible.
Mayura-san : pfft
White_Venom : NOOOO
Mayura-san : ><
HiKaRu_KuN : NO ROLLBACK!
The servers will be shutdown in 10 minutes.
HiKaRu_KuN : PLEASE!
Mayura-san : death
Mayura-san : lol
HiKaRu_KuN : i cant handle another rollback!
HiKaRu_KuN : my heart is not good
Ja, dat was een beetje vervelend.. ik heb bijna niks verkocht vannacht, alleen een s.muffler in de laatste minuut voor de server downging
)
Jaaaa, download staat aan 
Kga dr maar weer eens mee beginnen voor de lol
Wat is SAKRAY?
Kga dr maar weer eens mee beginnen voor de lol
Wat is SAKRAY?
[ Voor 11% gewijzigd door Oxin|A op 06-07-2003 14:31 ]
STUFU hl2
Verwijderd
Sakray is de testserver.
Om die te spelen , moet je een aparte patch downloaden op de RO site.
Om die te spelen , moet je een aparte patch downloaden op de RO site.
De "grotere" ragnarok "versies", of misschien wel allemaal, hebben een Sakray server.
Dat is de test server waar eerst alle nieuwe dingen op komen en worden getest.
Als je daar op speelt kun je dus ook geregelt rollbacks verwachten enzo.
[EDIT]
Dat is de test server waar eerst alle nieuwe dingen op komen en worden getest.
Als je daar op speelt kun je dus ook geregelt rollbacks verwachten enzo.
[EDIT]
Gravity speaks at Anime Expo 2003
At the Ragnarok Online panel today, members of the audience were treated to actual Gravity staff members, the most notable being Christy Kay herself. The discussion panel itself was not to be, but instead it was treated as a press conference with the audience members and Gravity in a Q&A session that lasted about 50 minutes (the ADV panel prior to the RO one took a few minutes more than expected). Staff members brought along many RO merchandise items, including three different version of poring plushes (a large round poring which could be considered life size or close to it, a flat pillow-like poring, and a miniature white poring). There were also the character sketches showcased on Gravity's main page on mini-posters along the table. And on top of the table, we were given a first glimpse of mini-RO characters. There were lots of questions asked, but most of the questions were more about complaints and gripes, which should have been expected. Some of Christy's answers were straightforward while others were vague and dodgey. I cannot fully remember the exact questions asked, but instead I will give paraphrases and summaries of the questions and her answers to the best of my knowledge. Sorry for not bringing stationary to take notes. Italicized portions are questions, and the statements following are her summarized/paraphrased answers. Questions are not in any specific order, but I will try my best to remember the main important ones (along with a few stupid ones as well).
Why is iRO behind compared to the other versions of RO
During this time, we are mainly focused on server stabilization. We are updating bits at a time, but we will do our best to bring iRO up to date.
With the recent hackings, do you feel that the servers are unsafe for players?
I feel that the servers are secure, but it was our database that was hacked which did cause a lot of problems. I am looking to our security engineers to prevent anything like this from happening again.
Why did you feel it was necessary to roll back twice?
We had to rollback the first time because of the hacked database. There were many users who abused this list and terribly corrupted the RO community. Even my [yup, GOD-POING herself] own account was hacked, and these people abused my powers as a GM to help themselves. Balmungs were distributed to non-Gravity members, and we even had reports of people becoming level 70 within just 10 hours of gameplay. We felt that it was necessary to roll-back and issue new passwords to further prevent any more misfortunes from occuring. But some people did not receive the new passwords in their e-mails, and those hackers used the accounts with unchanged passwords to their own desires. That was the cause of the second roll-back, and I have to apologize for it. It was the biggest problem we have ever faced.
*Some guy asked another server/packet encryption question, but he was not speaking into the microphone so I could not hear the question fully*
Again, the security engineers will look into how we can further secure RO.
Is there anyway we can kick of AFKers?
There is no rule against AFKers, so they are free to be AFK whenever they like. [damn, guess DBs are still the way to go]
How do you plan to stop the botting problem?
Our security engineers here along with the ones in Korea are working hard to prevent botters from using our packets. We have a goal to eliminate botting from RO forever. [hey, she can dream, right?]
What do you plan to do about private servers and RO emulation programs?(2 different questions combined into one)
Before, there was not much we could do because we were overseas. Now that we have our California offices, we are doing our best to acquire all the necessary legal information we can to stop private servers and other copyright laws that have been broken.
Why do other Sakray servers have boosted experience, but not iRO Sakray?
We are currently looking to implement double experience in the test server iRO Sakray.
Why don't we have the Comodo or 2-2 classes updates?
Comodo is still being balanced right now. Currently, it is unbalanced on the other servers, and we would like to make it as fair as it can be to everyone, including iRO.
When we get Comodo, will it be through the patch server or will we have to get a new client?
There will be a new client for you guys to download.
Will there be any future monster or item updates and when can we expect to get them?
Comodo will be the big update to get that has the new items and monsters also. I would like to try to get it to you guys by the end of this year, but I cannot promise that as of now.
When will pets be implemented in Chaos and Loki?
We will do our best to get them to you by the end of this month, or early August.
I really like those RO figures that you have on the table, can I have one?
No.
Will there be any way we can purchase those figures?
These figures were made by kRO staff. As of now, we cannot sell them to the public.
What happened to the RO-fanart book?
We will not be able to ship them to our international users. [but I think she said that they were released in Korea, so we better check eBay]
Why do we keep getting PvP events, and not the full PvP update? (my question! /gg)
We will not be implementing full PvP into iRO, instead we are looking to implement the Guild Wars system as soon as we can.
Why can't iRO be free still?
After having the alpha and beta stages around for nearly 2 years now, we felt that it was the right time to implement the pay system.
Where are the quests for the changing into 2nd classes?
They are still in development.
Can there be a better way to get more information from the GM email service?
Because we get an average of about 1000-2000 e-mails daily about rude conduct and the like, it is difficult to respond to each and everyone of your e-mails. We do read all of them, but sometimes they do not fully explain the problem at hand. There is not enough information given sometimes. And for those wanting to know if they were unjustly banned, it does take a while to look through all the past data and such. We are sorry about the wait, but please be patient.
Will there be any bonuses given to those who stay as supernovices?
I like the class of supernovice, but unfotunately, we cannot give any bonuses to them. Bonuses are given based on the actual jobs.
Will there be an RO anime in the style of the commercial that most of us has seen?
I'm sorry, but i don't have any information about any RO animation.
Why did you decide to hold the double experience and drop rates while we are here at AX?
I'm sorry, but I didn't realize. =3
*edit 1--
Will there be a way to fix the word filter since there are some statements that i type without realizing that i put the letters s, h, i , and t together?
Because the filter was made in Korea, we did have some trouble converting the language filters in accordance with English. The Korean staff would have to be the ones to work on something like that.
Will there be a way that we can fully block cursing all together?
We cannot; we can do is to just filter what we can. They do have freedom of speech. [yeah, so shut the fuck up already shithead]
That about sums up the entire Q&A session at AX. Those are all of the questions i can remember being asked. If there was somone else who attended and noticed that I missed a question, please leave a post to tell me to do so, and I'll update it. There were some funny moments as well. When Christy was talking about the new Sub-GMs, she referred to them as still "Newbies." Some guy did the "Will Dance for Zeny" routine: turn head, sit down, stand up, rotate, repeat in any order. There were lots of cosplayers, some good, some bad. At the end, there was a picture/autograph session that occured, but I had to go. I got her picture before I left, but I did not get her autograph. Oh well. Too bad there are still questions left unanswered, such as "Will there be monster arena implemented?", "Can there be a better anti-loot sytem?", and "Should your name really be spelled as GOD-POING?"
[ Voor 95% gewijzigd door M@NIC op 06-07-2003 16:31 ]
Verwijderd
Biblian zit vol met bots en looters, zat op lvl 4 phens te mollen laat er eentjeVerwijderd schreef op 07 July 2003 @ 11:33:
lol echt iedereen laat nu alles liggen op bayalan lvl2
van shells en spawns tot kukre cards en mystic frozen
een card vallen. Snaait zo'n guild ***** em voor mijn neus weg
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 14:08 ]
Verwijderd
Merkte daar anders weinig van in byalan2.
Als ik iets killde en de kukre die de loot wegsnaaide niet snel genoeg mepte , sprong er gelijk een heel nest looters op dat beest
Alle dungeons zijn een zooitje trouwens.
Als ik iets killde en de kukre die de loot wegsnaaide niet snel genoeg mepte , sprong er gelijk een heel nest looters op dat beest
Verwijderd
Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 14:57:
Merkte daar anders weinig van in byalan2.
naar lvl 3, loop ik een hoekje om en kom grotere ruimte binnen.
Ineens komen er 20 munaks en 20 bonguns op me af
Verwijderd
Opbrengst gedurende double xp en drop:
Ben nu lvl 49/36 (dus 6 joblvls in +- 12 uur gamen)
3 Glaives
4 Coats
5 pikes
1 coco card
56 dead branches (allen verkocht tussen de 5k
en 25k
)
1 goggles
1 masquarade
1 aloe
1 aloe leaflet
24 blue herbs
1 magic book
150 trunks (allen verkocht voor 1250z)
Ben nu dik over het miljoen heen qua zeny
Iemand die er iets van wil ff ingame gillen
Ben nu lvl 49/36 (dus 6 joblvls in +- 12 uur gamen)
3 Glaives
4 Coats
5 pikes
1 coco card
56 dead branches (allen verkocht tussen de 5k
1 goggles
1 masquarade
1 aloe
1 aloe leaflet
24 blue herbs
1 magic book
150 trunks (allen verkocht voor 1250z)
Ben nu dik over het miljoen heen qua zeny
Iemand die er iets van wil ff ingame gillen
Verwijderd
ik heb heel weinig gevonden op bayalan 2 
in uuhm 6uurtje ofzo
2 Ruby's
1 Kukre Card
1 S.Padded Armor
200mil blue hems
200mil crystal blue
1 Mystic Frozen
en dat was het ongeveer
in uuhm 6uurtje ofzo
2 Ruby's
1 Kukre Card
1 S.Padded Armor
200mil blue hems
200mil crystal blue
1 Mystic Frozen
en dat was het ongeveer
Verwijderd
Hoe laat stopt dat dubbele exp dan? (nl time)
en heeft ieamnd nog een hydra card te koop @ loki ?
en heeft ieamnd nog een hydra card te koop @ loki ?
Verwijderd
Ik wordt knettergek van die payon Elders map.

Elke keer als ik een elder wil attacken , springen der gelijk minimaal 1 , meestal 2 en geregeld 3 poison spores in me nek.
En tegen de tijd dat ik die dead zijn , is iemand anders al met de elders vandoor #!@!@$
Als ik eindelijk die trunks bij elkaar heb , wil ik nooit meer een elder of een poison spore zien.

-edit- ZUCHT , nest met archer/hunter bots wakkergeworden , me is pleite want daar is nie tegen te vechten , dan nog liever de prontera elder mageswizards hell

Elke keer als ik een elder wil attacken , springen der gelijk minimaal 1 , meestal 2 en geregeld 3 poison spores in me nek.
En tegen de tijd dat ik die dead zijn , is iemand anders al met de elders vandoor #!@!@$
Als ik eindelijk die trunks bij elkaar heb , wil ik nooit meer een elder of een poison spore zien.

-edit- ZUCHT , nest met archer/hunter bots wakkergeworden , me is pleite want daar is nie tegen te vechten , dan nog liever de prontera elder mageswizards hell
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2003 21:34 ]
Verwijderd
En ben weer een lvl verder: 50/37 
Weer een masq gevonden trouwens dus woep je mag der 1 hebben alstie vanacht niet verkocht wordt
Weer een masq gevonden trouwens dus woep je mag der 1 hebben alstie vanacht niet verkocht wordt
Welkom in payon3 zou ik zeggenVerwijderd schreef op 07 July 2003 @ 15:32:
[...]
na mijn looter ervaring ben ik naar Payon Cave gegaan, lekker doorgewandeld
naar lvl 3, loop ik een hoekje om en kom grotere ruimte binnen.
Ineens komen er 20 munaks en 20 bonguns op me af
Tis daar altijd zo, in een van de 3 ruimtes zitten altijd alle munaks. Maarja, gewoon net zo lang flywingen tot je in de buurt van de middelste ruimte bent, en dan zo snel mogelijk naar de portal rennen. Lvl 4 is veel beter
owja, mijn char info is ook behoorlijk outdated nu met die dubbel exp
Me priestess is nu 67/38 en ik zal vanavond nog wel een base en een job halen (en hopelijk een whispercard
Updaten doe ik wel weer na het exp feestje ^^
[ Voor 18% gewijzigd door Smurf op 07-07-2003 23:00 ]
)
Zonet mijn Interview over Ragnarok Online voor Gamer.nl afgemaakt.
Hopelijk word hij snel geplaatst
Hopelijk word hij snel geplaatst
Verwijderd
NaWa : Dat is die prontera elder mages/wizard hell 
Maar na wat hakken en kopen heb ik der genoeg.
Gelijk ook maar masq gehaald, kan der weer even tegen....
Nou martins hunten voor jurs
Maar na wat hakken en kopen heb ik der genoeg.
Gelijk ook maar masq gehaald, kan der weer even tegen....
Nou martins hunten voor jurs
[ Voor 195% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 00:43 ]
bla nvm
[ Voor 99% gewijzigd door NaWA op 08-07-2003 00:39 ]
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Verwijderd
400 miljoen Zeny vind ik niet weinigVerwijderd schreef op 07 July 2003 @ 19:17:
ik heb heel weinig gevonden op bayalan 2
in uuhm 6uurtje ofzo
200mil blue hems
200mil crystal blue
en dat was het ongeveer
Na 2000 fabrics eindelijk een whispercard gevonden gisteren
)
Verwijderd
hebben?Verwijderd schreef op 07 July 2003 @ 22:03:
En ben weer een lvl verder: 50/37
Verwijderd
Tegen de prijs die jij noemde natuurlijk
Gek
Betreffende de 2de post: flywings.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 14:55 ]
Verwijderd
Gefeliciteerd
Weet er iemand hoeveel Aquamarine waard is?
BTW net Kukre Card verkocht voor 15k, wou eerst niet verkopen
want 15k is wel beetje weinig. Maarja het was een Nederlander en
we moeten mekaar een beetje steunen tussen al die Amerikaantjes ..
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2003 17:37 ]
Zonet uit het werk net even 5min in Orc Dungeon rond gelopen.
Raad eens wat er op de grond viel.... juist een Emperium
Oh ben nu trouwens ook weer knight

[ Voor 15% gewijzigd door M@NIC op 08-07-2003 20:02 ]
hoeveel is trouwens een masquarade waard?
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
knightofn1: heb er gisteren 1 voor 90.000 verkocht.
Vandaag van 19:00 tot 23:00 gespeeld en het 2 slotted boots kunnen kopen van de drops; heb nog zeny over en 3 coats. Had gedacht 250k per boots te betalen maar het werd 100k en 150k
Volgens mij was dat best wel een deal 
Verder verkocht er 1 22 skirts of virgin voor 5k ea. Moest ff denken maar die zijn voor een headgear meende ik: ja hoor voor een pretend murderd. Wilde ze kopen waren ze op 2 na allemaal al weg
Levelled van 49/36 tot 51/38
Vandaag van 19:00 tot 23:00 gespeeld en het 2 slotted boots kunnen kopen van de drops; heb nog zeny over en 3 coats. Had gedacht 250k per boots te betalen maar het werd 100k en 150k

Verder verkocht er 1 22 skirts of virgin voor 5k ea. Moest ff denken maar die zijn voor een headgear meende ik: ja hoor voor een pretend murderd. Wilde ze kopen waren ze op 2 na allemaal al weg
Levelled van 49/36 tot 51/38
Verwijderd
Me Thief is 52/39 , denk dat ik maar es een nachtje oversla en 333 orcs ga meppen...... 
HEBBE , net geen 10 minuten voor de server down ging
/me gaat lamme polsen wat rust gunnen
Straks maar es naar Assasin changen.
Schijnt vrij pittig te zijn ?
HEBBE , net geen 10 minuten voor de server down ging
/me gaat lamme polsen wat rust gunnen
Straks maar es naar Assasin changen.
Schijnt vrij pittig te zijn ?
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 06:23 ]
nieuws: Thailand voert avondklok in voor online gamen
Lees dat
Lees dat
One young student, quoted by the Nation newspaper, said: "Ragnarok has become a drug and all of my friends are addicted to it. Nobody plays soccer with me now."
Verwijderd
Iemand de dungeons al gecheckt? Loopt bijna niemand meer rond en ook
in Prontera is het aardig stil dankzij de PVP in Lutie

Al de Baran is nu de place 2 be
BTW wel lagboel daar in Lutie
in Prontera is het aardig stil dankzij de PVP in Lutie

Al de Baran is nu de place 2 be
BTW wel lagboel daar in Lutie
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2003 08:31 ]
Verwijderd
Voor diegene die online zijn op Loki: nu naar Lutie en we kunnen vechten.
Wizzi's hebben voorkeur
Wizzi's hebben voorkeur
Zo eindelijk thuis, ik ga ook maar 's in Loki rond kijken.
Kun je veilig rondlopen of is het daar 100% DM ?
Kun je veilig rondlopen of is het daar 100% DM ?
Verwijderd
Ben al 3 keer gestorven. 2 keer incl een d/c waardoor je dus echt een probleem hebt
Je bent beter af buiten Lutie gamen (lekker snel) dan wat anders.
Kwam trouwens een nederlander tegen die ik 3 weken terug getankt hebt. Was een hunter
Je bent beter af buiten Lutie gamen (lekker snel) dan wat anders.
Kwam trouwens een nederlander tegen die ik 3 weken terug getankt hebt. Was een hunter
Net ff geweest met m'n level 60 knight, maar die doet weinig dmg op players 
Speel nu samen met Fatality, beide een level 54 assassin en die crits doen echt pijn! Vooral als 2 op je staan te rossen
Speel nu samen met Fatality, beide een level 54 assassin en die crits doen echt pijn! Vooral als 2 op je staan te rossen
Ik was vanmiddag al even geweest, en mensen zijn best verbaast als ze een combat priest tegenkomen 
Nu ga ik eerst maar ffies een level halen, dan heb ik weer een str bonus erbij (80 str met bless)
Nu ga ik eerst maar ffies een level halen, dan heb ik weer een str bonus erbij (80 str met bless)
)
Hm... heel vreemd. De meeste mensen zijn "bang" voor m'n knight, deze vallen ze niet aan.
M'n Assassin vallen ze juist wel aan maar die is juist beter in PvP
Veel lamers, erg jammer.
M'n Assassin vallen ze juist wel aan maar die is juist beter in PvP
Veel lamers, erg jammer.
Verwijderd
Bij wie kan ik het beste me jur to +7 laten upgraden , bij die upgraders in payon of prontera of een player blacksmith ?
-edit- nvm , 1ste poging in payon slaagde al
-edit- nvm , 1ste poging in payon slaagde al
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2003 01:06 ]
Blacksmiths kunnen geen wapens upgraden voor zover ik weet.
edit: *nog maar een wispercard aan de collectie toevoeg doet*
edit: *nog maar een wispercard aan de collectie toevoeg doet*
[ Voor 36% gewijzigd door Smurf op 10-07-2003 04:23 ]
)
Verwijderd
Niet ?
Een blacksmith zei tegen mij dat het simpel was om +7 te krijgen, ik ging er daarom vanuit dat ie het zelf deed.
Jur zou toch niet gegaan hebben want dat is een assassin only weapon ^^
Btw, heb een orc warrior en yoyo card gevonden.
Een blacksmith zei tegen mij dat het simpel was om +7 te krijgen, ik ging er daarom vanuit dat ie het zelf deed.
Jur zou toch niet gegaan hebben want dat is een assassin only weapon ^^
Btw, heb een orc warrior en yoyo card gevonden.
Verwijderd
Ik ben hem ook aant downloaden eens kijken of het wat is 
isakraay server zitten daar veel gotters op ?
isakraay server zitten daar veel gotters op ?
De meesten zitten op loki. Skray is de testserver, maar helaas wordt er nog niet zoveel getest
)
damn net te laat..
maar toch nog gefeliciteerd Fatality
maar toch nog gefeliciteerd Fatality
FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect
Woei, kheb eindelijk een healclip voor me wizzien
Kostte me wel een whispercard voor de heal, en 900k voor de clip, maar dan hebbie ook wat
)
Verwijderd
Jesus zeg, jij begint een character op zaterdag en dinsdag's ben je knight? Dan ben je ECHT ziek bezigM@NIC schreef op 08 July 2003 @ 19:47:
Zonet uit het werk net even 5min in Orc Dungeon rond gelopen.
Is het nog een beetje leuk, Ragnarok? Was ermee gekapt toen het p2p werd laatst.
misschien laat ie zich massaal bijtankenVerwijderd schreef op 11 July 2003 @ 14:31:
[...]
Jesus zeg, jij begint een character op zaterdag en dinsdag's ben je knight? Dan ben je ECHT ziek bezig
Is het nog een beetje leuk, Ragnarok? Was ermee gekapt toen het p2p werd laatst.
een paar Abyss Knight's ofzo
2x EXP he, scheelt enorm.Verwijderd schreef op 11 juli 2003 @ 14:31:
[...]
Jesus zeg, jij begint een character op zaterdag en dinsdag's ben je knight? Dan ben je ECHT ziek bezig
Ben nu ... uit m'n hoofd ... level 62 volgens mij
NaWA > geen hulp gehad
[ Voor 4% gewijzigd door M@NIC op 11-07-2003 16:20 ]
vorige week dinsdag begonnen, vandaag level 41.. ook geen hulp..
Ik dacht dat ik best veel speelde ofzo, maar vergeleken met de meeste hier zal dat wel tegenvallen
(M@NIC)
Ik dacht dat ik best veel speelde ofzo, maar vergeleken met de meeste hier zal dat wel tegenvallen
Ik weet niet of je al lang speelt, maar als je een beetje ervaring hebt en weet waar je moet levellen gaat het vrij snel hoor 
Heb ik dit keer ook nog culvert over geslagen omdat ik er geen zin in had
Oja en gewoon pots/carrots burnen bij honderden
Heb ik dit keer ook nog culvert over geslagen omdat ik er geen zin in had
Oja en gewoon pots/carrots burnen bij honderden
lol, ik heb nooit heal dingen bij me...
eerste keer dat ik dit spel speel btw
eerste keer dat ik dit spel speel btw
Mja als je net speelt en vrij weinig zeny hebt zou ik niet pots gaan burnen.
Een run gaat wel in de min, winst krijg je er niet op normaal gesproken
Speel je op Loki trouwens ?
GMs op bezoek, iedereen was dood na 1 crit

(Mini) Boss

Plaatsje 4, het enigste wat ik hier voor hoefde te doen was 1 persoon killen
Die hele telling klopt voor geen meter...
Een run gaat wel in de min, winst krijg je er niet op normaal gesproken
Speel je op Loki trouwens ?
GMs op bezoek, iedereen was dood na 1 crit

(Mini) Boss

Plaatsje 4, het enigste wat ik hier voor hoefde te doen was 1 persoon killen

op Loki ja, onder de toepasselijke naam van "NaWA"
Verwijderd
Nee inderdaad volgens mij is die telling nogal vaag...M@NIC schreef op 11 July 2003 @ 16:35:Plaatsje 4, het enigste wat ik hier voor hoefde te doen was 1 persoon killen
En iedereen doet gewoon niets daar, alleen sommigen gingen met een staf slaan ofzo, dus ik denk van ik doe ook maar niets en loop maar een beetje rond, opeens frostdiver + jupitel thunder op mij, lekker is dat
Edit: Gefeliciteerd nog Fatality
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2003 13:39 . Reden: vergeten... ]
De gm's verveelden zich weer eens en wilden graag ffies geowned worden 
[ Voor 20% gewijzigd door Smurf op 12-07-2003 15:29 ]
)
Verwijderd
Hoe vind je je weg door Hidden tempe? Nou zo:
http://www.geocities.co.j...o/9230/image/NPD_MAP1.jpg
http://www.geocities.co.j...o/9230/image/NPD_MAP2.jpg
http://www.geocities.co.j...o/9230/image/NPD_MAP3.jpg
http://www.geocities.co.j...o/9230/image/NPD_MAP1.jpg
http://www.geocities.co.j...o/9230/image/NPD_MAP2.jpg
http://www.geocities.co.j...o/9230/image/NPD_MAP3.jpg
Verwijderd
Voor mensen die elke keer het pad vergeten in Coal Mines lvl2 (zoals ik
) , heb ik een
Routemap gemaakt.
Routemap gemaakt.
Verwijderd
Toranaga: kewl 
Nog 1350 dusties te gaan en Rinzwind is een Blacksmith
Ik heb der vandaag zo'n 500 gekilled en het gaat langzaaaaaaaaaaam.
Nog 1350 dusties te gaan en Rinzwind is een Blacksmith
Ik heb der vandaag zo'n 500 gekilled en het gaat langzaaaaaaaaaaam.
Itsnows: heb jij die map nog met de spawnpoints van Ghostring/Angelring, ik kan me herinneren dat jij die ooit postte.
Verwijderd
Zucht, dit is al de tweede keer dat me client crashed als ik in geffen lvl2 bezig ben. 
[20:35:10] <Tora|ragnarok> zal wel complot zijn
[20:35:32] <Tora|ragnarok> "uhoh , deze whisper gaat card droppen , gauw de client laten crashen"

[20:35:10] <Tora|ragnarok> zal wel complot zijn
[20:35:32] <Tora|ragnarok> "uhoh , deze whisper gaat card droppen , gauw de client laten crashen"

Verwijderd
vandaag orc hero een paar keer gekilled 
reward: axe

(thx voor je webspace smurf)
reward: axe

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2003 17:30 ]
is die map van die pic niet die ene waar die caramels rondwandelen?Verwijderd schreef op 14 July 2003 @ 20:34:
Mooie Axe
Het gaat steeds langzamer: lvl 39 job. 20% duurde 4 uur
Weer een procent kwijt maar deze dude revivede me zomaar
[afbeelding]
Verwijderd
Ja en daar lag ook die spear 
Kan iemand me vertellen waar memento's voor zijn?
Kan iemand me vertellen waar memento's voor zijn?
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 08:19 ]
Verwijderd
hoe kom je in GH bij die Barracks,Sewers,Cave,Church en Interior enzo?
alleen bij die Castle en Graveyard kan je in dat grote kasteel komen
alleen bij die Castle en Graveyard kan je in dat grote kasteel komen
Verwijderd
Zijn meen ik sublvls van het kasteel.
Pixs--->
http://forum.pak0.com/vBu...ead.php?s=&threadid=19120
Prontera massacre

Pixs--->
http://forum.pak0.com/vBu...ead.php?s=&threadid=19120
Prontera massacre

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 13:30 ]
Verwijderd
Heb even een paar vraagjes ...
Ik heb net Boots Of Health (Zombie Card - HP Regen + 15%) gekocht voor 700k,
is dit een goede aanwinst of weggegooide zeny?
Ze heten btw *of Health Boots*, ligt dat aan de patch die er vandaag was ofsow?
Ook denk ik er over om een Slotted Katar(2) of Jur(3) te kopen,
heb nu 2 Soldier Skeleton Cards. Maar wat is beter?
Nog een 3e SS card halen of gewoon die 2 die ik nu heb in een S.Katar stoppen?
Ik heb net Boots Of Health (Zombie Card - HP Regen + 15%) gekocht voor 700k,
is dit een goede aanwinst of weggegooide zeny?
Ze heten btw *of Health Boots*, ligt dat aan de patch die er vandaag was ofsow?
Ook denk ik er over om een Slotted Katar(2) of Jur(3) te kopen,
heb nu 2 Soldier Skeleton Cards. Maar wat is beter?
Nog een 3e SS card halen of gewoon die 2 die ik nu heb in een S.Katar stoppen?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 15:15 ]
Verwijderd
Als je een cirtical sin wil dan moet je all the way gaan en die 3 slotted jur gebruiken met 3 ss cards . Liefst die proberen te upgraden naar +8 maar dat zal wel pittig duur zijn als ut al lukt.
PS. 2 ss cards you lucky b@st@rd
Heb der nog steeds geen...
PS. 2 ss cards you lucky b@st@rd
Heb der nog steeds geen...
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 15:18 ]
Verwijderd
ik heb ook boots of health ... maar die dingen werken niet eens bij mij 
bij mij knight blijft het hp recovery hetzelfde ...
en als je die dingen op een thief of andere class gebruikt ... hoeveel hp komt er dan bij?
bij mij knight blijft het hp recovery hetzelfde ...
en als je die dingen op een thief of andere class gebruikt ... hoeveel hp komt er dan bij?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2003 16:14 ]
Verwijderd
Ze gaan ut forum ook sluiten dusForum will go down later today (July 15th, 2003 until August 15th, 2003)
--------------------------------------------------------------------------------
Yes. it will. say your goodbyes.
sry to do this, but the site is no longer here and I dont have the monsy to pay 100$+ a month for this.
Laters
~Kuipo
Verwijderd
lalalaHello this is the iRO GM Team,
During tonights maintenance period we will be adding the cute pets system to Chaos and Loki. The update to those servers will extend the maintenance period time for tonight. The servers will be shut down at 8:00PM PST on July 15th, 2003 and will be brought back up at 11:00pm PST on July 15th 2003.
Thank you,
iRO GM Team,
Gravity Interactive LLC.
Verwijderd
**********Cute Pet Updated on Main Servers*****************
Finally [Cute Pet System] has been updated on both main
servers.
Please enjoy the cute pet system.
Thank you.
iRO GM Team,
Gravity Interactive LLC.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 09:25 ]
De helft op Loki heeft al een pet, en de pet items stijgen (uiteraard) enorm in de prijs 
ff zien wat voor pet ik wil ^_^
ff zien wat voor pet ik wil ^_^
Verwijderd
pff ... is echt moelijk om een egg te krijgen ..
heb wel 40 taming items gebruikt ... en maar 4 eggs
heb wel 40 taming items gebruikt ... en maar 4 eggs
Verwijderd
Bapho
Ik heb niet voor niks dat Old Magic Book bewaard 
Merchant heeft een poring. Nadat ik yoyo, posion spore, spore en 2 porings heb gemist
m@nic: sommigen hebben al een hele hoop zeny gemaakt
Fatality: iemand vertelde me net dat er een truuk is. Je moet de muis gebruiken als hij op failed komt omdat de slotmachine 1 doorspringt (altijd).
sep: pirate skeleton
Merchant heeft een poring. Nadat ik yoyo, posion spore, spore en 2 porings heb gemist

m@nic: sommigen hebben al een hele hoop zeny gemaakt
Fatality: iemand vertelde me net dat er een truuk is. Je moet de muis gebruiken als hij op failed komt omdat de slotmachine 1 doorspringt (altijd).
sep: pirate skeleton
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2003 13:42 ]
Ik heb zojuist dit hele topic doorgelezen en ik moet zeggen het begint nu toch wel aardig te kriebelen om dit spel te gaan spelen. Toch heb ik nog wat vraagjes, ik weet dat dit spel geld kost (wat me opzich niet zoveel uitmaakt ) maar is er misschien binnekort een moment wat bekend staat als een gunstig moment om in te stappen zeg maar ? Ik kan me namelijk voorstellen dat je achterstand tov anderen nu veels te groot is ? (iedereen zal inmiddels wel rond level 80 ofzo zitten).
Ik geef toe dat ik eigenlijk zelden RPG's speel, NWN en dungeon siege , en dus niet zo goed weet wat ik me bij online RPG enzo voor moet stellen maar als ik dit zo lees is het op zijn minst het proberen waard.
Dus in het kort, als iemand mij kan zeggen of het nog veel uitmaakt wanneer je regged en wat de kosten zijn (ik las ergens 10$ in dit topic ? ) dan hoop ik binne een paar dagen op de servers te vinden te zijn.
Ik geef toe dat ik eigenlijk zelden RPG's speel, NWN en dungeon siege , en dus niet zo goed weet wat ik me bij online RPG enzo voor moet stellen maar als ik dit zo lees is het op zijn minst het proberen waard.
Dus in het kort, als iemand mij kan zeggen of het nog veel uitmaakt wanneer je regged en wat de kosten zijn (ik las ergens 10$ in dit topic ? ) dan hoop ik binne een paar dagen op de servers te vinden te zijn.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
achterstand op anderen? denk het niet... er lopen voortdurend nieuwe novices rond.twit schreef op 16 July 2003 @ 18:29:
Ik heb zojuist dit hele topic doorgelezen en ik moet zeggen het begint nu toch wel aardig te kriebelen om dit spel te gaan spelen. Toch heb ik nog wat vraagjes, ik weet dat dit spel geld kost (wat me opzich niet zoveel uitmaakt ) maar is er misschien binnekort een moment wat bekend staat als een gunstig moment om in te stappen zeg maar ? Ik kan me namelijk voorstellen dat je achterstand tov anderen nu veels te groot is ? (iedereen zal inmiddels wel rond level 80 ofzo zitten).
kost btw 12 dollar per maand...
Nou dat zeg je nu wel maar ik zie erg weinig first jobs, ik denk dat wel 60% van de players nu second job heeft.
En low level rares zijn ook niet meer kwijt te raken, alleen nog maar super dure cards.
Overigens wou ik voor m'n werk een rocker nemen, als pet, en zo 2 singing flowers weg gegooid (200k)
Nu net weer 2 gekocht voor 50k per stuk, zie ik net een gast langs lopen met een rocker en een bril.... bleh.
Moet er niet aan denken, die rocker is ook vet groot.
En toen kwam ik zonet een shop tegen met 2 Baby dessert wolf eggs tegen voor 350k en zo'n glazen bol voor 10k.
Nou vooruit, maar beide gekocht voor 360k, zo'n beestje is wel liev

En gisteren een Iron Cain (800k) en Boots of health gekocht (500k) en een +9 Ice Spike (135k), Fin helm had ik al.
Daar gaan m'n centjes, heb nu nog 1,5mil over
Trouwens, je kunt pets ook weer in je ei zetten he, en later weer laten uitbroeden in zo'n ding voor 2k
Dus ga ik eens met m'n assassin spelen dat douw ik 'm weer in z'n ei terug en geef 'm door aan m'n assassin
Handige pet guide: http://users.nac.net/rikk/petfaq.htm
ItSnows > Merchant met een pet
Je moet 'm steeds voeden jah
En low level rares zijn ook niet meer kwijt te raken, alleen nog maar super dure cards.
Overigens wou ik voor m'n werk een rocker nemen, als pet, en zo 2 singing flowers weg gegooid (200k)
Nu net weer 2 gekocht voor 50k per stuk, zie ik net een gast langs lopen met een rocker en een bril.... bleh.
Moet er niet aan denken, die rocker is ook vet groot.
En toen kwam ik zonet een shop tegen met 2 Baby dessert wolf eggs tegen voor 350k en zo'n glazen bol voor 10k.
Nou vooruit, maar beide gekocht voor 360k, zo'n beestje is wel liev

En gisteren een Iron Cain (800k) en Boots of health gekocht (500k) en een +9 Ice Spike (135k), Fin helm had ik al.
Daar gaan m'n centjes, heb nu nog 1,5mil over
Trouwens, je kunt pets ook weer in je ei zetten he, en later weer laten uitbroeden in zo'n ding voor 2k
Dus ga ik eens met m'n assassin spelen dat douw ik 'm weer in z'n ei terug en geef 'm door aan m'n assassin
Handige pet guide: http://users.nac.net/rikk/petfaq.htm
ItSnows > Merchant met een pet
Verwijderd
manic: overzetten van een pet naar een andere char zorgt ervoor dat hij terug gaat naar lvl 0.
En een merchant met pet kan makkelijk. Gewoon weer een ei van maken als je vend
Ok dan is het enige wat me tegenhoud het feit dat ik straks 3 weken op vakantie ga en dus 1 maand voor niets betaal , van de andere kant kan ik ook haast niet wachten om eens te kijken wat heel dat MMORPG nou eigenlijk in houd. Ja ik weet dat er gratis varianten zijn maar dat geeft niet echt een goed beeld lijkt me.
gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo
Wat heb je aan die level ? Geeft 'm toch niet extra mogelijkheden ofzo ?Verwijderd schreef op 16 juli 2003 @ 19:38:
manic: overzetten van een pet naar een andere char zorgt ervoor dat hij terug gaat naar lvl 0.
* M@NIC gaat Cute Pet Guide lezen
Verwijderd
als je pet nou op level 2 zit ... en je doet hem terug in het ei ... is die dan weer lvl 0?Verwijderd schreef op 16 July 2003 @ 19:38:
Ik lees in de guides dat je level blijft voor wat het is, hangt van je pet af dus.

Little Manic met baasje

Little Manic met baasje
edit:
Hm... m'n beestje is level 0, zal die guide wel oud zijn ofzo
Kan nu trouwens ook mijn 254 shoots verkopen voor veel ping ping
Hm... m'n beestje is level 0, zal die guide wel oud zijn ofzo
Kan nu trouwens ook mijn 254 shoots verkopen voor veel ping ping
[ Voor 33% gewijzigd door M@NIC op 16-07-2003 21:06 ]
Dit topic is gesloten.