WTF hebben jullie je inbox al bekeken?
Hello, this is iRO GM Team.
One month has now passed since our implementation of our P2P (Pay to Play) service. After investigating and evaluating the information provided by our users, we came to the conclusion that much of the information provided was not accurate. In many areas this became a difficulty, including contacting our users Via E-mail. Because of these issues, we are requesting that all our paying customers assist us in creating a more accurate data base. The iRO GM Team will be sending all our users an account certifcation number via our users email accounts stored in our data base. The email will also contain a link to the data base update form. Please enter your accurate information into the update form and enter your certification number. Once again we urge our users to provide accurate information in order to ensure that you as the users may receive the highest quality customer service that we can provide. We also remind our users that your personal information should be not shared with others for your personal safety. Our users personal privacy is held in the highest regard at Gravity Interactive, LLC. Thank you for your support and patience.
iRO GM Team
Gravity Interactive, LLC.
Ze vragen om je ID, email, PASSWORD?? (daar zouden ze nooit om vragen) en een
certificatie nummer

.
Volgens mij loopt het flink uit de hand daar, maar heeft iemand dit formulier al ingevuld? Is het echt veilig om daar je wachtwoord in te vullen?
[update] Heb even rondgekeken op andere forums, blijkbaar is de RO database
gehackt en heeft Gravity opnieuw info van ons nodig?. Ik vul in ieder geval niks in
totdat ik niet meer kan spelen of ik dingen ingame mis. Ik raad dit dus iedereen
aan, wie weet wat er bij Gravity aan de hand is.
[update1] De database zou gehackt zijn, hacker(s) zouden de meest hoge lvl accounts hebben uitgezocht om mee te gaan klooien vooral die van subGMs en GMs, hoop valuables werden gedropt of tegen dumpprijzen aangeboden.
Gravity besloot daarop een rollback te doen om zo alles ongedaan te maken
wat de hackers overhoop hadden gegooid. Er liepen novices rond met Balmungs etc. Het ergste is dat deze hacker blijkbaar graag in de spotlight staat en voor sinterklaas speelt, hij zou de accounts en wachtwoorden aan andere hebben doorgestuurd

.
Zie
http://216.127.74.17/~admin48/iRO/ voor screenshots, die blijkbaar van
de hacker himself zijn (bron ro.pak0.com).
[update2] CC nummers zijn niet gehackt volgens een statement van Gravity,
over de server willen ze niks zeggen. Onze wachtwoorden liggen dus op straat,
heb opgevolgd wat er in die email stond, als je dat doet kun je je wachtwoord
veranderen dus er zou dan niks meer aan de hand moeten zijn.
Het is dus voor 100% safe om GM je wachtwoord te sturen
(zijn bij de hackers toch al bekend).
Hopelijk encrypten ze onze wachtwoorden nu wel!
[
Voor 50% gewijzigd door
Verwijderd op 22-06-2003 10:49
]