Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Waar spelen jullie tegenwoordig allemaal?
3Clipz kan je me zeggen welke server dat is ?
(en een accountje regelen
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Agi= 60
Str= 40
Vit=1
Int=1
Dex= 25
Luck= 20
Assasin =p
The first casualty in war is always the truth...
Verwijderd
Modbreak:
[rml]ItSnows in "[ PC] Ragnarok Online - Deel 14"[/rml]
[EDIT]
Zie je mail
[ Voor 109% gewijzigd door M@NIC op 07-06-2003 01:31 ]
iRo kost:Phantomastique schreef op 06 June 2003 @ 14:04:
Wat kost het om te spelen daar? En is dat per maand/kwartaal/jaar?
$12,- per maand
$32,- per 3 maanden
$57,- per 6 maanden
maar alleen als je met je CreditCard betaald.. via de andere methoden komt er zo'n 3 euro bij aan transactie kosten.
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Verwijderd
Loki en Chaos zijn niet meer gratisPhantomastique schreef op 06 June 2003 @ 12:33:
Djeez man, ik heb al lang geen RO meer gespeelt.Misschien toch maar weer eens spelen. Wat ik mis in de openingspost is wat het kost om te spelen? Of iig een linkje naar een site ofzo die dat verteld.
Waar spelen jullie tegenwoordig allemaal?
je hebt nog wel private servers...
http://tctf.gamepoint.net/raggie.htm
maar de meeste zijn al vol
over poosje komt mRO weer online...dus ff w8en nog
en 57$ is met deze prijs zo ongeveer 50 euroOxiMoron schreef op 06 June 2003 @ 14:26:
[...]
iRo kost:
$12,- per maand
$32,- per 3 maanden
$57,- per 6 maanden
maar alleen als je met je CreditCard betaald.. via de andere methoden komt er zo'n 3 euro bij aan transactie kosten.
dus das zo'n 8,5 euro per maand
[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 06-06-2003 14:41 ]
PSN
Verwijderd
of hebben nog meer dat...
heb je al op het forum aldaar eerst gevraagd? ik zou even de status daar tjekken.Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 15:04:
ben ik de enigste die ook ELKE keer dat Failed To Connect krijgt bij xRO server?
of hebben nog meer dat...
Verwijderd
Alleen ik dacht dat er een rollback kwam? mijn merchant heb nogsteeds items die ik heb gehad van iemand, zit nog in me storage.
Verwijderd
We spelen op Xeno maar dat is geen probleem... toch?
Die rollback was vanwege die bepaalde activiteiten, die plaatsvonden omdat de p2p aangekondigd werd en iedereen ff lekker items ging weggevenVerwijderd schreef op 06 June 2003 @ 16:26:
Woohoo! Ik mag weer spelen
Alleen ik dacht dat er een rollback kwam? mijn merchant heb nogsteeds items die ik heb gehad van iemand, zit nog in me storage.
dus een rollback van 3 dagen die doorgevoerd werd op de dag dat het p2p werd
[ Voor 1% gewijzigd door Tripp op 06-06-2003 16:52 . Reden: gigantische typos ]
degene die party gemaakt heeft: rechtsklik op ander en invitenVerwijderd schreef op 06 June 2003 @ 16:27:
kan iemand mij uitleggen hoe je een party creeërd. Me maat is een mage en ik een archer alleen kunnen we partys organizeren alleen niet joinen.
We spelen op Xeno maar dat is geen probleem... toch?
PSN
http://mro.sytes.net
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
Verwijderd
Vraag: waarom wil CA niet werken op Mummy, Isis en Ghoul?
beter mikkenVerwijderd schreef op 06 June 2003 @ 20:39:
Reydrick's zitten wel in Pyramid lvl 3
Vraag: waarom wil CA niet werken op Mummy, Isis en Ghoul?
PSN
Verwijderd
(niet veel goeds) http://mro.sytes.net/
blablabla money money money $ $ $

tgaat allemaal om geld tekort
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2003 21:36 . Reden: wat dr bij verzonne ]
Verwijderd
Ik heb het idee dat die niet werktPhantomastique schreef op 06 June 2003 @ 21:08:
Hoe lang duurt het gemiddeld voor je een bevestigingsmail krijgt? Ik heb vanmorgen een account aangemaakt op de site maar nog steeds geen mail...

Kunt denk ik beter op BugBoard posten of even mailen

Dan gaat dus ook op loki me frost diver//lightning sorc van de grond. Is die guild nog open? zo ja wat zijn de voorwaarden om erin te komen?
[ Voor 42% gewijzigd door Flapmo op 06-06-2003 22:10 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
'trunks' zullen ze niet zoheel veel droppen. fine-grained trunks, en al die andere varianten wel.Ghostie schreef op 06 June 2003 @ 22:49:
pff ga ff willows killen dan.. die geven bijna iedere keer wel een 'trunk'
Dropten ze maar elke keer een trunk, dan had ik binnen no-time een sakkat
Damn, dat duurde lang, maar gelukkig kan ik weer spelenDear Gerard:
Your account has been processed--thanks very much for your payment! Please take the time to read this ENTIRE email, as it contains information that is important to you.
Your account expiration date is now: July 5, 2003.
...bladiebla...
Brenda
Customer Service Department
Internet Payment Solutions, Inc.
"PayByCash.com"
[ Voor 3% gewijzigd door Smurf op 06-06-2003 23:14 ]
)
Verwijderd
NG schreef op 06 juni 2003 @ 22:54:
[...]
'trunks' zullen ze niet zoheel veel droppen. fine-grained trunks, en al die andere varianten wel.
Dropten ze maar elke keer een trunk, dan had ik binnen no-time een sakkat
Op Xeno zijn monsters @ payon bijna niet te vinden en Willows droppen al die verschillende trunks erg weinig, ik heb na 5 willows nog steeds geen fine-grained etc.. trunk.. daarom vraag ik of iemand ze hier had...Ghostie schreef op 06 juni 2003 @ 22:49:
pff ga ff willows killen dan.. die geven bijna iedere keer wel een 'trunk'

[ Voor 17% gewijzigd door ADMK op 07-06-2003 01:29 ]
Verwijderd
Hmm jahVerwijderd schreef op 05 June 2003 @ 19:26:
Raydrics >> omg !!
die dingen lopen echt snel, en doen 1200 damage op mij
Fijne herinneringen aan he ?
Edit :
Woei Smurfje doet weer mee!!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 09:08 ]
Verwijderd
Ha die Smurf
Ik heb geen kans gezien die Raydrics te testen, Ging wat hard met Ghouls, Mummy's en Issisen dus was maar gevlucht
Jah, als er iets is wat wij goed konden was het vluchten heVerwijderd schreef op 07 June 2003 @ 10:29:
Lvl 60
Ha die Smurf![]()
Ik heb geen kans gezien die Raydrics te testen, Ging wat hard met Ghouls, Mummy's en Issisen dus was maar gevlucht
Ik het Raknor.
Press any button... "Where is the 'any button'?!"
PayByCash
[ Voor 9% gewijzigd door White Dust op 07-06-2003 13:40 ]
Verwijderd
Merchant heeft eventjes prioKoetjeboe schreef op 07 June 2003 @ 10:49:
[...]
Jah, als er iets is wat wij goed konden was het vluchten he![]()
Maar lvl60...schiet nog niet echt op he
Verwijderd
Modbreak:
[rml]ItSnows in "[ PC] Ragnarok Online - Deel 14"[/rml]
[ Voor 38% gewijzigd door M@NIC op 07-06-2003 14:19 ]
Mja ik ben ook druk bezig met m'n merchant, schiet nu aardig op
38/27, nog 2 job levels en ik heb max DC en max Vending.
En dan maar eens goed over na denken wat ik nu ga doen, verder met m'n assassin of een nieuwe aco/mage.
Verwijderd
En problemen horen niet in deze draad maar in SPV zodra het een legale game is
Iets anders:
- Broad Sword = DEF +5 met AS 150. Met een card: ATK+10
- Claymore = AS 180.
Het lijkt erop dat de Broad Sword beter is: na een 1/2 uur gamen denk ik dat het aantal MISSes op Zenorcs lager lig met de Broad Sword.
Heb ik daar gelijk mee?
Verwijderd
Maar als je weer een zwaard gaat kopen
Server doet het gewoon nog.SCIxX schreef op 07 June 2003 @ 14:41:
xRO GoT hacked.
http://www.mmorpg-net.com
Greetz : All Turkish Hackers...
misses hebben met je hitrate en flee te maken,Verwijderd schreef op 07 June 2003 @ 14:24:
zarrox: dat is een probleem met spelen van illegale servers... geen help
En problemen horen niet in deze draad maar in SPV zodra het een legale game is
Iets anders:
- Broad Sword = DEF +5 met AS 150. Met een card: ATK+10
- Claymore = AS 180.
Het lijkt erop dat de Broad Sword beter is: na een 1/2 uur gamen denk ik dat het aantal MISSes op Zenorcs lager lig met de Broad Sword.
Heb ik daar gelijk mee?
dus kan iig niet aan je sword liggen
PSN
En m'n assassin hou ik gewoon met de hoop dat de comodo patch veel verbeteringen met zich mee brengt.
Vanavond na het werk eens goed na denken over een goede skill set.
Wil iig: Ice- en Firewall, SS en een bolt

Sounds like job level 50

Mijn iRO assasin viel mij ook wat tegen tbh, terwijl ik toch prima stats had. Werd meestal geowned door mobs in dungeons (mids2) en het kosste ne altijd ERG veel pots.
[ Voor 28% gewijzigd door SCIxX op 07-06-2003 15:58 ]
)
Die icewall formations op pak0 zijn echt chill. Daar staan veel mogelijke combinaties om je vijanden van je af te houden etc. Echt relax.M@NIC schreef op 07 June 2003 @ 15:36:
Ik ben eruit, als ik klaar ben met m'n merchant ga ik een magician maken
En m'n assassin hou ik gewoon met de hoop dat de comodo patch veel verbeteringen met zich mee brengt.
Vanavond na het werk eens goed na denken over een goede skill set.
Wil iig: Ice- en Firewall, SS en een bolt
Sounds like job level 50
dit linkje dus
[ Voor 12% gewijzigd door Flapmo op 07-06-2003 18:22 ]
Crit assasins gaan in comodo ook zeer sterk op vooruit, sowieso de posionskills worden verbeterd, maar ook nog wat anders leuks. Criticals hebben dan ook een range, en de criticals van iRO zullen de laagste waardes zijn van die range. So what als je minder crits slaat, dat wordt gecompenseerd door een gemiddeld 50-100% hogere critical damage.SCIxX schreef op 07 juni 2003 @ 15:56:
Ik zou er niet op rekenen dat assasins beter worden in comodo, voor dagger assasin word het misschien niet zoveel verschil, maar crit assasins kunnen het zo'n beetje wel vergeten geloof ik. Aangezien de "luk" van het monster dan ook het % crits uitmaakt.
Mijn iRO assasin viel mij ook wat tegen tbh, terwijl ik toch prima stats had. Werd meestal geowned door mobs in dungeons (mids2) en het kosste ne altijd ERG veel pots.
D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.
Mja, ligt er wel een beetje aanYakuzA schreef op 07 June 2003 @ 14:59:
[...]
misses hebben met je hitrate en flee te maken,
dus kan iig niet aan je sword liggen
als je een zwaard hebt die te hoog is voor je level raak je niet veel meer
ehm okaySmooth schreef op 07 juni 2003 @ 20:31:
[...]
Mja, ligt er wel een beetje aan
als je een zwaard hebt die te hoog is voor je level raak je niet veel meer
en nu in normaal nederlands???
zwaarden met hogere lvl req kun je nie equippen
broad en clay zijn allebei lvl 3 wapens btw
[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 07-06-2003 21:54 ]
PSN
Ik niet k`ben 1 keer op xeno geweest maar die failde ik hoor op trinity en die failde ook
Hij zegt invalid username op mmorpg-net.com
[ Voor 15% gewijzigd door caspergt op 07-06-2003 22:34 ]
Jah de site is dus gehackt.caspergt schreef op 07 June 2003 @ 22:34:
Wie kan nog op de mmorp-net.com site inloggen ??
Ik niet k`ben 1 keer op xeno geweest maar die failde ik hoor op trinity en die failde ook
Hij zegt invalid username op mmorpg-net.com
laat maar

[ Voor 16% gewijzigd door xtreme_lunatic op 07-06-2003 22:44 ]
Some of you are thinking the game servers got hacked aswell, the game server themselves are fine, the hackers only went for the website.
If you can not get in-game becuase of patch I suggest you change your shortcut target to the following.
"C:\Program Files\Gravity\RagnarokOnline\ragexe.exe" -1rag1
The should make it bypass the patch server and allow you to get in-game. But remember change C:\Program Files\Gravity\RagnarokOnline\ to the patch of your Ragnarok installation.
[ Voor 8% gewijzigd door Icingdeath op 07-06-2003 22:49 ]
Dat bedoel ikxtreme_lunatic schreef op 07 juni 2003 @ 22:42:
[...]
Jah de site is dus gehackt.Ze gaan naar andere domein, daar moet je opnieuw aanmelden en actieveren, hoe het precies zit weet ik ook niet, maar je moet dus kijken dat je op deze site komt om je aan te melden: http://64.246.36.28/admin3/forum/index.php .
.
edit:
laat maar![]()
Logt die bij jou nu in ?
Eerst nadat die gehackt was kon het nog wel maar nu niet meer
En de trinity server ligt plat als wat ! xeno ook trouwens!
Verwijderd
Trouwerijen. Hoe organizeer je ze, wat kost het, en wat krijg je er voor.
Zijn er daarnaast nog meer dingen die je kan organizeren ?
Sorry hier hebben we niets aan server ligt gewoon plat, probeer jij maar nu ns uit te loggen en in te loggen, ik verzeker je, je komt er niet meer in.
Ik heb liever 100% crit dan bv door een monsters luk 50%, aangezien je dan als je low on dex zit veel mist, of geen crit slaat. Je zal misschien harder slaan maar ik denk dat je nog steeds minder damage meer zal doen door de misses en gewone slagen.^^0nMe schreef op 07 juni 2003 @ 20:02:
[...]
Crit assasins gaan in comodo ook zeer sterk op vooruit, sowieso de posionskills worden verbeterd, maar ook nog wat anders leuks. Criticals hebben dan ook een range, en de criticals van iRO zullen de laagste waardes zijn van die range. So what als je minder crits slaat, dat wordt gecompenseerd door een gemiddeld 50-100% hogere critical damage.
meer screenies XD
Spiraca RO is up... ff een party aan et houden nu op de serv
maandag wordt et gewiped en beginnen we allemaal @ lv1 novice

Verwijderd
Maar nu zit ik te twijfelen tussen Holy/Fire en Ice/Lightning build, en welke gebruiken jullie met je mage?
Verwijderd
een crown!!

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 02:01 ]
hah.. dat ziet er uit als spiraca XD
kom eens op irckanaal daar
#spiraca @ damocles.esper.net
Maar om een beetje goede build te krijgen zul je toch echt door moeten gaan tot Magician job level 50.
Iets waar ik dus echt geen zin in heb

* M@NIC pakt het Acolyte forum er nog maar ff bij

Of toch gewoon m'n assassin naar 99 pompen
Hm.... toch nog maar ff een nachtje over slapen
[ Voor 18% gewijzigd door M@NIC op 08-06-2003 03:17 ]
Verwijderd
Naja, als straks comodo komt en je hebt een char van 80/90 dan kun je ongeveer alles gaan ontdekken daar. Als je dan nog met je mage/acolyte lvl 40 bezig bentM@NIC schreef op 08 juni 2003 @ 03:09:
Zit me nu wat in de Magician/Wizzard skills te verdiepen.
Maar om een beetje goede build te krijgen zul je toch echt door moeten gaan tot Magician job level 50.
edit:
Of toch gewoon m'n assassin naar 99 pompen![]()
Dan word je doodgeslagen door de skills van de monsters of de meer soorten monsters die erbij komen.
Ik ga nu ook met mn hunter verder, maar ik heb nog wel voor de afwisseling een acolyte en jij dus je merchant.
Maar het is jouw keuze
job lvl 50 nee...lvl 99 jaM@NIC schreef op 08 June 2003 @ 03:09:
edit:
Dat begrijp ik dan wel jaKoetjeboe schreef op 08 juni 2003 @ 10:37:
Ja...dat kanMaar is misschien een beetje zonde van je wiz punten
//edit wat is eig beste wapen voor een mage? Deze ?:
Bone Wand 40 70.0 0 3 24 None 20 0 Yes Yes
Jobs : Novice Mage Acolyte
Description : Doomed Wand Consisting of a Human Leg Bone with a Skull Attached on Top. Evil Force from Hell Tempts innocent people to use this wand on and on. INT + 4 , MATK + 15%
RO Version : Current
Dropped by : Evil Druid (0.2104%)
[ Voor 50% gewijzigd door Flapmo op 08-06-2003 10:44 ]
er is een plek waar er beestjes zijn genaamd stings alle lvl 4 mages gaan ernaartoe, want je krijgt op lvl 40 2.5 xp pe rkil daar ofzo, maa rhet is er wel gevaarlijk en het kost wel wat. Op het ro.pak0.com forum was er een topic, over, wee tneit of hij er nu nog is.M@NIC schreef op 08 juni 2003 @ 03:09:
edit:
Ik kon weer op het forum is de server helemaal down, ik kan niet op de site komen niet op de game server, ik hoop dat stan de server reboot dat alle bots eraf gaAN !
Ja, je moet volgens topic rekening houden met kosten die ergens rond 500k liggen aan fly wings en dat soort meukGTA3 schreef op 08 June 2003 @ 10:43:
[...]
er is een plek waar er beestjes zijn genaamd stings alle lvl 4 mages gaan ernaartoe, want je krijgt op lvl 40 2.5 xp pe rkil daar ofzo, maa rhet is er wel gevaarlijk en het kost wel wat. Op het ro.pak0.com forum was er een topic, over, wee tneit of hij er nu nog is.
dit linkje linkt naar dat topicje
Verwijderd
Jah, Bonewand geeft +4int en +15%matk en de Arc Wand geeft 3 int +15%matk maar in de arc wand zitten slots, maar aangezien er geen int kaarten zijn of andere weaponry kaarten waar een wizard wat aan heeft kan je beter kiezen voor de bonewandFlapmo schreef op 08 juni 2003 @ 10:40:
[...]
Dat begrijp ik dan wel ja. Wel dan wordt het toch job lvl 50 voor me ^^.
//edit wat is eig beste wapen voor een mage? Deze ?:
Bone Wand 40 70.0 0 3 24 None 20 0 Yes Yes
Jobs : Novice Mage Acolyte
Description : Doomed Wand Consisting of a Human Leg Bone with a Skull Attached on Top. Evil Force from Hell Tempts innocent people to use this wand on and on. INT + 4 , MATK + 15%
RO Version : Current
Dropped by : Evil Druid (0.2104%)
Ok, gaan we voor dieVerwijderd schreef op 08 June 2003 @ 11:07:
[...]
Jah, Bonewand geeft +4int en +15%matk en de Arc Wand geeft 3 int +15%matk maar in de arc wand zitten slots, maar aangezien er geen int kaarten zijn of andere weaponry kaarten waar een wizard wat aan heeft kan je beter kiezen voor de bonewand
Verwijderd
Als je een hoog lvl char hebt, moet je naar glastheim gaan en op evil druids hunten, je hebt zo een bonewand. Bonewand heeft een droprate van 1% ofzo, dus die krijg je best snelFlapmo schreef op 08 juni 2003 @ 11:19:
[...]
Ok, gaan we voor die. Duurt nog wel even voor ik zoiets bemachtig

True, hoef je er maar 100 te mollenVerwijderd schreef op 08 June 2003 @ 11:46:
[...]
Als je een hoog lvl char hebt, moet je naar glastheim gaan en op evil druids hunten, je hebt zo een bonewand. Bonewand heeft een droprate van 1% ofzo, dus die krijg je best snel
[ Voor 4% gewijzigd door Flapmo op 08-06-2003 12:26 ]
Want m'n merchant is bijna klaar
are they any good? Nooit in verdiept in die klasse.M@NIC schreef op 08 juni 2003 @ 13:17:
Mja ik heb er vanacht ff over na zitten denken, denk dat ik toch een battle acolyte ga maken
Weinig equip en de plaatsen waar je goed kon levellen waren te druk en veel lag.
Toen had je die "dode lichamen bug" nog
Maar nu heb je veel meer equip en plaatsen om te levellen, dus ik probeer het een keer
Verwijderd
maar je eerste 40 joblevels niet
ik hou het gewoon lekker bij mage!!
een mage kan ook lekker mvpen
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 13:26 ]
Heal kost niet zoveel, en pots zijn er ook nog altijd
En als je toch potjes gaat gebruiken, eerst 40 str, dan pas agi gaan uppen
)

Verwijderd
Ik heb net bij Culvert de competitie uigeschakeld:
1 dead branch > Merchants dood
en nu Reds verkopen

*evil me*
ik weet neit of jullie Susho (Sanjie) nog kunne herrinneren.. maar hij heeft wat RO comics gemaakt

vage Error
reg is down..
kom nou es op IRC man xD
damocles.esper.net #spiraca
Dit topic is gesloten.