Toon posts:

Ouch G.E.B. rekening binnen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wow die koeien kosten niet alleen veel tijd en aandacht maar ook nog het lullig bedrag van 1039,52 bij betalen aan het g.e.b. :(

Dat is weer eens wat anders dan hoge telefoonrekeningen.

Verwijderd

Wow, best een grote kudde moet je dan hebben, of misschien ligt het toch aan een ander apparaat... Hopen dat je de key vind dan krijg je weer $1000 terug :) (met de huidige koers toch al gouw f2400, jammer alleen dat de kans dat je wint niet erg groot is

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

jammer alleen dat de kans dat je wint niet erg groot is
joh! als je enkel meedoet in de hoop de telefoon- en stroomrekeningen terug te verdienen doe je toch iets fout :P

Verwijderd

Topicstarter
Zo groot is mijn stal hier thuis niet hoor. Dual celeron@550, P3@620, P3@558 en Celeron@500. Maar die dingen 24/7 aanlaten staan + server, SGI en laserprinter vreet dus veel meer stroom dan ik had verwacht. Nouja dan op het werk nog maar eens rondkijken om wat servers aan het werk te zetten. Owh en niet te vergeten iets van 10 7200rpm scsi hd's (die dingen worden bloedheet dus vreten ook aardig wat)

Geintje is leuk maar het moet geen bakken met knaken kosten. Heb nu dus ook alles bijna uit staan als het niet gebruikt word. Lang leven hibernate functie :)

*edit*
Bedenk mij net dat de airco ook aardig wat vreet dus die zal er ook wel wat mee te maken hebben. En nee die gaat NIET uit in de zomer >:)