Toon posts:

Overclocken onmogelijk ?!??!?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een pctje staan met een microstar mobo, en 2.8 GHz intel CPU.
Nu wil ik gaan clocken en dan heb ik het volgende, ik kom aan in het BIOS, ga naar CMOS, en dan staat de FSB geblockt... :(
Ik heb 3 screens gemaakt, http://www.tgroen.nl/casemod/
Moet ik nu een andere bios gaan downloaden of gaan flashen? of is er ook nog een andere manier?

sys:

mobo : microstar type MS-6701
CPU: Intel 2.8 GHz
512 MB ram
120 GB harddisk (seagate)
DVD-rom
CD-fikker
enz.

Verwijderd

Het is NIET daar dat je je FSB moet instellen.. eerder bij advanced chipset features.. :)

Verwijderd

kijk ff of dr geen jumpertje zit op je mobo om de fsb mee te locken

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

idd, je advanced chipset features... daar moet het tevoorschijn komen. In het scherm waar jij kijkt staat gewoon een soort status weergeven. Misschien wilt ctrl + f1 ook nog wat features laten zien in je bios.. succes

4015Wp west (Dordrecht)

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-01 09:19
ik DENK dat dit een aldi moederbord is
die hebben die functie uitegschakeld :D

Verwijderd

De staat een hele mooi faq hier op got lees die maar eerst. Daarna je boekje van het moederbord hoe je de fsb kunt vrijgeven en instellen en waar dat staat in je bios.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees eens de [faq]registratievoorwaarden[/] opnieuw door en dan met name het forumgedrag gedeelte. Dit is zeker geen manier om een topic op GoT te starten .. Kijk eens in de FAQ van dit subforum en kijk wat verder dan je neus lang is (mobo handleiding?) B)

/kansloos

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:12
Probeer het eens onder advanced chipset features en lees de manual eens goed door. Ik heb je nog niet zien vertelle ndat je meer geprobeerd hebt dan alleen wat op de plaatjes staat afgebeeld (Standard CMOS Features)

En waarom nu weer zoveel overbodige en schreeuwerige leestekens? :/

Open maar weer een topic met een fatsoenlijke titel én welke BIOS opties je nog meer geprobeerd hebt als je er niet uit bent gekomen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.