Toon posts:

[hp photosmart 7350] Perfect printen?

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wij hebben laatst de Hewlet Packard Phtosmart 7350 gehaald, aangezien we sinds kort ook een digitale camera hebben (Fuji A204 2MP). Nou willen wij hier zo mooi en zo scherp en zo etc etc (Zo mooi als bij de hema dus :D) printen.
Ik heb genoeg hier op de forums gelezen dat deze printer hier perfect voor zou moeten zijn.. Nou met de bijgeleverd software lukt dit ook wel redelijk (heb wel even moeten uitvogelen dat je je prints op 300 DPI moet zetten, als je hem verkleint naar 13(breedte) bij 10(lengte)cm.

Dus wij geprint op fotopapier, nou is opzich wel mooi.. maar je moet hem niet al te dicht bij je neus houden want dan kan je toch schaduwtjes of teksten op je trui zien, die niet zo scherp eruitzien zoals ze horen.

Weet iemand hoe dit wel moet, is de software niet goed? Printer is al gecalibreerd en al.

Ps: de foto die ik printte was vele malen groter(op de pc zag die er prachtig uit), maar ik heb hem verkleint naar 13 bij 10 zoals een foto formaat dus ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste, ik lees dat u een tijdje terug een nieuwe HP Photosmart 7350 hebt aangkocht met bijgeleverde software. Klopt dat ?
Mijn vraag:
Ik bezit dezelfde printer, welke fantastische kleurfoto's kon maken en waarover ik zeer tevreden ben. Deze printer werkte perfect met Windows XP Echter met Windows 10 wordt hij helemaal niet meer ondersteunt, noch herkend. Microsoft bied alternatieven aan zoals de HP Deskjet 5550, maar ik krijg dezelfde resultaten niet meer als voorheen.

Is het mogelijk dat ik een kopie kan krijgen van de originele drivers van dit toestel ?
U zou beschikken over de bijgeleverde SW - een CD-Rom ?

Graag een reactie.
mvg
deram26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:18

g0tanks

Moderator CSA
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2020 @ 21:51:
Beste, ik lees dat u een tijdje terug een nieuwe HP Photosmart 7350 hebt aangkocht met bijgeleverde software. Klopt dat ?
Mijn vraag:
Ik bezit dezelfde printer, welke fantastische kleurfoto's kon maken en waarover ik zeer tevreden ben. Deze printer werkte perfect met Windows XP Echter met Windows 10 wordt hij helemaal niet meer ondersteunt, noch herkend. Microsoft bied alternatieven aan zoals de HP Deskjet 5550, maar ik krijg dezelfde resultaten niet meer als voorheen.

Is het mogelijk dat ik een kopie kan krijgen van de originele drivers van dit toestel ?
U zou beschikken over de bijgeleverde SW - een CD-Rom ?

Graag een reactie.
mvg
deram26
Welkom op Tweakers. :)

Wij hebben liever dat je voor een vraag een nieuw topic opent dan een oud topic 'kaapt'. Zeker als het topic al 17 jaar oud is. Wellicht dat je @Verwijderd ook een persoonlijk bericht kunt sturen, maar je kan er bijna zeker vanuit gaan dat de originele stuurprogramma's voor Windows XP niet zomaar gaan werken op Windows 10.

Dit topic gaat in ieder geval op slot, maar voel je vrij er zelf een te openen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Dit topic is gesloten.