Verwijderd
Dat heeft trouwens ook een andere reden
Nou? waarom?Op zaterdag 25 november 2000 15:07 schreef 4POX het volgende:
Ik formateer onder DOS.. De echte tweaker weet wel waarom
Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ
Verwijderd
//Lazy mode On
some funny pic
//Lazy Mode Off
Zijn bijzonder snelle schijven, niks langzaams aan.
Laat maar.. .
Verwijderd
Ik moest laast 3 x 11 Gb formateren, was wel een half uurtje bezig..... daar word je beslist niet blij van.....
Whatever.
Verwijderd
Maar een progje wil nog wel eens crashen als ik door mijn resources heen ben. Simpele herstart van win98se doet dan weer (ff) wonderen....
*DBen ik nou een echte tweaker?*D
PS iemand verstand van FreeBSD? Ik ga er binnenkort ff mee kloten. Versie 4.1 en 4 onderzetters er gratis bij (versie 3.3) voor een tientje!
PS, of 45Gieg echt zo lang duurt merk ik morgen wel (vanavond ff gamen met 256Mb
/me is happy
Verwijderd
Dit is een van de beste freaking quotes die ik heb gezien.DAMIEN: Een echte tweaker krijgt windows stabiel
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Advanced sheep-counting strategies
Verwijderd
Anders drink je je 6e kop koffie toch |:(ff ?!:?:?:?
Uhm ja, alleen jammer dat dat de 1e keer niet werkt...Op zaterdag 25 november 2000 20:58 schreef Ruben_Pruim het volgende:
waarom moeilijk doen?
format c: /q
Virussen? Scan ze hier!
Wat voor auto kan ik winnen, zo'n Mycom Ferrari ??Op zaterdag 25 november 2000 20:10 schreef 4POX het volgende:
TOEWAN: Jij gaat verder voor de auto
Ik heb dat een keer uitgevonden met m'n gare 3.2 Gb schijf. Wanneer ik 'm in Win95 formatteerde, waren de bad sectoren weg, en na een dosformat waren ze er weer.
dit had ik nodig omdat mn mobo maar tot 32gig ondersteund
soort van geluk bij een ongeluk
//edit
kut typos
//edit
Verwijderd
Euhm, ik krijg 100 piek per maand zakgeld, moet ik nog kleren ed van kopen ook..(Internetkosten zijn hier al vanaf getrokken)Op zaterdag 25 november 2000 20:48 schreef Superbeo het volgende:
Lekker belangrijk, al die tweakers hebben meer dan genoeg tijd, anders tweak je niet: koop je van je goeie salaris een beetje pc.
Anders drink je je 6e kop koffie toch |:(ff ?!:?:?:?
Onder DOS ?Op zaterdag 25 november 2000 15:07 schreef 4POX het volgende:
Het formateren duurt een eeuwigheid.. Daarom zit ik nu een beetje aan mijn broertje zijn PC te tweaken...
Ik formateer onder DOS.. De echte tweaker weet wel waarom
moet je ook niet doen, mke2fs is veeeel sneller
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
FF voor de goede orde: Ik gebruikt Partition Magic 4.0
Het controleren van bad sectors duurt altijd ellendig lang...DAT kost tijd, niet het formatteren.
Wil je dit niet (schijf vorige week nog geformatteerd bijv.) dan kan je dat bij Partition Magic 4.0 instellen onder preferences "Skip bad sector test".
Verwijderd
Ik krijg geen zakgeldOp zondag 26 november 2000 04:01 schreef CommDante het volgende:
[..]
Euhm, ik krijg 100 piek per maand zakgeld, moet ik nog kleren ed van kopen ook..(Internetkosten zijn hier al vanaf getrokken)
Verwijderd
$$$$$$$$$$$Op zaterdag 25 november 2000 16:03 schreef M@tlok het volgende:
Hmm....dan wacht ik nog maar ff met de aanschaf van een 180 GB SCSI harddisk
Dat heeft trouwens ook een andere reden
Verwijderd
He wat vervelend nou .... dat is bij mij ook zoOp zaterdag 25 november 2000 20:24 schreef CommDante het volgende:
.....
HCC roelt als een ouder ook computerfreak is (net geen tweaker, maar dat komt nog wel...)
/me is happy
waarom moeilijk doen?
format c: /q
Is er hier dan niemand die gdisk gebruikt?Uhm ja, alleen jammer dat dat de 1e keer niet werkt...
gdisk 1 /cre /pri /for /q /-ce
hoppa in een paar seconden een 45 gieg gepratitioneerd als 1 primaire partitie en ook nog eens geformatteerd.