Ik heb vanochtend de gloednieuwe JVC GR-DV700 dv-cam gekocht. Prima dingetje, alleen heb ik geen fire wire dus probeer ik em via usb aan te sluiten. Dat lukt, tot op zekere hoogte; als ik de camera in de film stand zet (wanneer je er dus mee wilt filmen) kan ik in de diverse programma's die ik heb (Pinnacle Studio 8, Ulead Video Studio 6, en het meegeleverde ImageMixer, gewoon een directe opname maken. Als ik echter mijn opgenomen materiaal van de tape op mijn hdd wil zetten zeggen al die programma's dat de camera niet aangesloten is?
EDIT: Ik sta dan dus in de play mode op de camera
Ik heb alles volgens de letter van het boekje gedaan, echter het installeren ging niet helemaal vlekkeloos, ik heb namelijk een paar keer geschakeld met de Video - Memory knop, deze mag je niet verstellen als ie verbonden is las ik later, kan storingen opleveren.
Zou het daaraan kunnen liggen? Zo ja, hoe de-installeer ik dan die camera, aangezien op het meegeleverde cd-tje alleen wat tooltjes staan, en een paar files van dit formaat PIXM**.ini (* is nummertje).
Ik zou de installatie graag overdoen, maar weet niet hoe ik em ongedaan moet maken, bovendien..... zou dat het probleem oplossen?
EDIT: Ik sta dan dus in de play mode op de camera
Ik heb alles volgens de letter van het boekje gedaan, echter het installeren ging niet helemaal vlekkeloos, ik heb namelijk een paar keer geschakeld met de Video - Memory knop, deze mag je niet verstellen als ie verbonden is las ik later, kan storingen opleveren.
Ik zou de installatie graag overdoen, maar weet niet hoe ik em ongedaan moet maken, bovendien..... zou dat het probleem oplossen?
[ Voor 4% gewijzigd door Tiberium op 04-06-2003 18:55 ]
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"