Fujitsu xD

Pagina: 1
Acties:
  • 80 views sinds 30-01-2008

• SuB-Gold
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-04-2024

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Ik blijf bezig, want dit is zo een bullshit, ik heb me kapot lopen te zoeken op internet voor een bios van het moederbord, denk ga ik es vragen bij GoT, komt er zo een lamo MODJE die alles ligt te sluiten. Inmiddels al verschillende mogelijkheden geprobeerd uit de search, maar logisch dat die niet werken, aangezien het BIOS gewoon toe is aan een update, meer niet!

Deze gegevens over pc!

structure code; h1v0168k2131
type; a4d
model; xD P3 500
serial; 79492sk
manufactured; 06-12-1999
op moederbord zelf; FM94DA, CPO24477-XX, rev A2/09.

Verwijderd

www.aida32.org... download aida daaro en je kunt zien welk moederbord model/fabrikant je hebt

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 18:47:
www.aida32.org... download aida daaro en je kunt zien welk moederbord model/fabrikant je hebt
Dankuh, gaat dit al es proberen!

Verwijderd

ohw ja en blijf rustig :)

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Volkomen rustig ;)
Maar met dit weer en dan de hele dag zowat aant zoeken en dan laatste redmiddel wat ook niet wilt helpen :?, wordt je beetje gek van eeeh

Verwijderd

euh sisoft sandra ? www.downloads.com zoek daar maar ff

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Dat AIDA werkt, maar helaas wilt die ook niet weergeven welk moederbord erin zit, alleen chipset en dat mijn BIOS 2 jaar oud is en ge-update moet worden (daar was ik achter ja), maar ja zonder moederbord type geen update vrees ik.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:46
SuB-Gold schreef op 04 June 2003 @ 18:45:
Ik blijf bezig, want dit is zo een bullshit, ik heb me kapot lopen te zoeken op internet voor een bios van het moederbord, denk ga ik es vragen bij GoT, komt er zo een lamo MODJE die alles ligt te sluiten.
Nee, zo maak je je hier erg geliefd :/

Heb je al op de Fuiijtsu site gekeken? Hiero het meest recente BIOS voor die doos: http://www.fujitsu-siemen...o/ErgoPro-xDxS/M65-MB.htm

[edit]
Hier kun je zelf vaststellen dat je echt dat BIOS moet hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Abbadon op 04-06-2003 19:01 ]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
Abbadon schreef op 04 June 2003 @ 19:00:
[...]

Nee, zo maak je je hier erg geliefd :/

Heb je al op de Fuiijtsu site gekeken? Hiero het meest recente BIOS voor die doos: http://www.fujitsu-siemen...o/ErgoPro-xDxS/M65-MB.htm

[edit]
Hier kun je zelf vaststellen dat je echt dat BIOS moet hebben.
Ja sorry...
Maargoed, dat is dus compleet anders als dat ik zocht, Scenic xD, maar die vond ik dus nergens, hij heet dus schijnbaar ErgoPro xD en op de UK website. Had dus op alles behalve die gezocht. Bedankt!

Die laatste link, dat werkt al niet bij mij, had het namelijk al geprobeerd eerder!

[ Voor 6% gewijzigd door SuB-Gold op 04-06-2003 19:24 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jongen toch .. Als je in de Technische PMG FAQ onder "welke mobo zit er momenteel in mijn systeem?" had gekeken dan had je de AIDA32 en de Sandra suggesties zeker ook zélf gevonden B)

• SuB-Gold

SuB-Gold

Knowledge is power ;)

Topicstarter
BalusC schreef op 04 June 2003 @ 19:32:
Jongen toch .. Als je in de Technische PMG FAQ onder "welke mobo zit er momenteel in mijn systeem?" had gekeken dan had je de AIDA32 en de Sandra suggesties zeker ook zélf gevonden B)
Ja idd, maar had dat niet gedaan, vraag me niet waarom, waarschijnlijk omdat ik aant denken was wat ik zou posten en ook nog in de faq wou gaan kijken. Foutje denk ik...

Heb BIOS ge-update, en nu sluit pc zich netjes af, alhoewel hij onder AIDA toennet een melding gaf over AGP doorvoersnelheid (die melding vind ik nu niet meer).

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:28

LopeZ

Too much is never enough

Vooral 3x een topic open als deze gesloten wordt |:(
Je maakt jezelf zo niet populairder
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.