Toon posts:

Recording DVD to VHS ?

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hi fellas,

Ik weet niet of dit hier op GOT gevraagd mag worden, zo niet ,mag ie uiteraard dicht!

vraag:
Is het mogelijk om een DVD op tenemen naar VHS. Ik heb een Audio DVD Speler (Sony 536-D) en een VHS speler. Kan ik dan me DVD filmsop VHS opnemen ?

thanks.

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
als je een dvd wil opnemen op video (bijvoorbeeld om hem op je slaapkamer te kunnen zien ;)) moet je een oude videorecorder hebben of een macrovision remover of een rf modulator. De dvd stuurt namelijk een signaal mee dat het voor de nieuwere (vanaf 10 jaar terug of zo) onmogelijk maakt om op te nemen hele slechte kwaliteit in ieder geval) als je het signaal met een oude videorecorder of rf modulator omzet in een coax signaal, dan kun je dat gewoon opnemen. Ikzelf gebruik een hele oude betamax video, omdat mijn tv alleen coax aansluiting heeft, als ik de dvd aansluit op mijn nieuwe video, krijg ik heel slecht beeld op de tv, via die betamax video is het beeld gewoon goed

Verwijderd

Als je een Hollywood+ kaartje hebt in je PC kun je wel Macrovision uitzetten middels een programma'tje. Kijk eens op http://www.digital-digest.com . Misschien dat je daar wijzer wordt.

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03 20:42
En nee, dit mag inderdaad niet. Maar ja er mag wel meer niet :)

Geef mij maar een Warsteiner.

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
als je de dvd hebt gekocht dan mag het wel hoor, zolang je er geen illegale dingen mee gaat doen als verkopen of zo