Toon posts:

ICD CoolBela

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goed men probleem is dat ik een label kit pakketje heb. van Fellowes.
maar omdat me photo a4 vellen met daarop die CD labels (vormen) op waren had ik nieuwe pakketje wezen halen bij boekwinkel.

Nu gaven ze me een mooi pakketje 100 Vellen (goed voor 200 Cd's) voor 14 Euro
en ze zagen er ut zelfde uit :) (had me oude mee genomen)
Echter ik kom thuis doe verpakking open en gooi ze in me printer
en start me NEATO proggie op. (wat geleverd werd bij me Label kit)
goed paar keer iets afgedrukt en steeds waren me afdrukken niet pcies in die ronde cd vormen :(
i
Nu kwam ik tot de conclusie dat de a4 vellen iets anders zijn :( scheelt hier en daar enkele mm maar toch.

Nu heb ik dus 2 Opties
of ik kan 100 Vellen weg gooien (terug kan niet want verpakking is open)
of ik zou het programma LabelDr of ICD CoolBela moeten gebruiken als het te downen is of van iemand ?
uiteraard kan ik ook een compleet nieuwe label kit pakketje kopen maar goed dat beschouw ik maar als laatste optie aangezien ik niet hedendaags geld op me rug heb groeien. en ten tweede ij een pakket zitten standaard net 20 vellen.

Probleem is echter met Google en yahoo en Ilse kom ik nergens op athans geen downloads enkel updates :( Dus hoop ik dat iemand het programma heeft en me aub eff hier mee kan helpen. Vind zo zonde van me 14 Euro aan 100 Vellen. :(

Verwijderd

Topicstarter
Iemand? of is het niet intressant genoeg ?

Oops beetje voorbarig gezien de tijd...

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 18:53 ]

• Flex
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-09 13:05

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat is een Update als je het programma bezit. En zoals ik zei hierboven ik heb ICD CoolBela software niet omdat ik NEATO gebruikte incl de A4 Vellen papier.
Maar door dak dus niet de goeie heb en ze zeiden dat ze universeel zijn. (NoT) (wat maar 5 mm werk is wat betreft dat ze anders zitten op de a4)

Op pak van papier stond namelijk.
LabelDr or ICD Coolbela.

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:24

Wildfire

Joy to the world!

Heeft jouw labelproggie geen optie om afdrukken enigszins verschoven af te drukken? ICD CoolBela heeft dat wel om verschillen tussen printers op te kunnen vangen...

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 18:53:
Iemand? of is het niet intressant genoeg ?

Oops beetje voorbarig gezien de tijd...
Inderdaad, 24 uur voor ogen houden alsjeblieft. En als het programma niet makkelijk te vinden is, duidt dit er meestal op dat het programma niet legaal te downloaden is. Zeker aangezien het ook niet van de site van de fabrikant te downloaden is en er een serienummer benodigd is voor het product is het blijkbaar gewoon illegaal als je het download via internet. Dus sorry, ik doe deze dicht ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.