Toon posts:

heb een probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi ik heb een probleem ik heb van 3com een server kaart pci met 3xp processor maar ik heb os:xp home edition nou heb ik dat ding gekocht maar daarna zag ik dat de drivers ervoor unsupported waren ik heb een asus p4pe moederbord en het probleem is tijdens een spel overnieuw opstarten ,opnieuw opstarten blijft hij altijd 1 keer hangen ,moet reset knop gebruiken om hem eruit te halen ,internet in 1 keer kwijt moet alle instellingen weer bevestigen dan doet hij het weer weet iemand wat dit kan wezen,3 com helpt mij niet i.v.m. dat zij geen xp ondersteunen wat mooi kut is ,wat net zo iets is als een auto verkopen maar geen reparaties erop uitvoeren? :( :( als iemand mij kan helpen graag dan ben ik :) :) :)

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

En windows 200 drivers dan?

Trouwens wel logische dat het niet gesupport word. Als jij een auto koopt voor op de weg en je gaat er 3 maand lang de bush bush van Australie mee doorkruisen dan krijg je echt geen garantie als je schokbrekers af zijn en je hele auto gaar is. Daar is hij niet voor ontworpen. Zelfde als met je netwerk kaart.

Je topic titel en openings post slaan ook nergens op vind ik persoonlijk.

[ Voor 98% gewijzigd door RawPeanut op 04-06-2003 17:55 ]

Canon Digital Ixus V3

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:29

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

* Mx. Alba geeft wdst1mnn een Interpunctiedriverpatch voor Windows XP. Dat zal de compatibiliteit met GoT zeer ten goede komen, want zo begrijpt niemand wat van je verhaal!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• RawPeanut
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 15-05-2023

RawPeanut

Nog niet gare aardnoot

Om hem dan maar even te helpen:

Hij heeft een 3com netwerk kaart met een processor erop maar hij weet het type nummer niet. Deze werkt niet onder Windows XP Home. Wie helpt hem?

Canon Digital Ixus V3

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Probeer Win2k drivers of zelfs WinNT drivers. Bij mijn oude modem lukte dat laatste prima op WinXP in ieder geval. Overigens, welke drivers gebruik je nu dan? Dat wordt niet duidelijk uit je vrij onoverzichtelijke topicstart.

En inderdaad, je titel zorgt ook niet dat mensen snel jouw topic bekijken om je te helpen, want er zijn wel meer mensen met een probleem. Misschien kan die titel even aangepast?

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

• jozy
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17:55
* geef EXACTE omschrijving van je 3com netwerkkaart (type alles..)
* geef EXACT aan wat je specificaties zijn van je pc
* geef EXACT aan wat je internet verbinding/instellingen zijn van je modem/os
* geef EXACT aan wat je zelf hebt geprobeerd
* Leer de Nederlandse taal beter beheersen, want dit is nix

/kansloos

Verwijderd

Laten we eerst eens beginnen met het eerste en grootste probleem op te lossen: Hoe schrijf ik goed en duidelijk Nederlands ?

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:18

Predator

Suffers from split brain

Slechte topictitel
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/1#1b

Er ontbreekt de nodige info:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag#topicstart
en een beetje duidelijke openingspost die je niet 10x moet lezen maken is toch niet zo moeilijk ?

Begin eens met een schone lei en een goeie topicstart.

[ Voor 8% gewijzigd door Predator op 04-06-2003 19:13 ]

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.