Toon posts:

Aus A7N8X de luxe en matrox dualhead 400

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren bovenstaande moederbord gekocht maar als ik mijn matrox op agp slot aansluit brandt er een roodlampje en pc start niet op .
Dus oude pci card er tijdelijk geinstalleerd daarna winkel gebeld wisten geen oplossing moest maar bij tweakers.net kijken.
Ook in bios wat wijzigingen geprobeerd bv agp 8x uitgezet voltage staat al op 1.5,
weet nu dus niet meer wat ik moet, dankzij de goede serivce van de winkel.

Asus A7N8X de luxe Maxtor 80 gih soundblaster 5.1

Verwijderd

Heb je al een andere AGP-kaart geprobeerd?

Verwijderd

Topicstarter
helaas niet in mijn bezit, maar in de winkel vertelde ze me dat deze card geen problemen gaf met dit mob ( ook gecheqt bij norrod pc winkel en gaven dit ook aan

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Ik meende dat er G400's in de omloop zijn (de eerste batch) die niet AGP 4x (dus 2.0) compliant zijn. Als jij er zo eentje hebt heb je pech en zul je 'm niet aan de praat krijgen op dat bord. Zal eens zien of ik daar nog wat info over kan vinden.

[edit]
Er zijn idd G400's die het niet doen op 1.5V borden. Hoewel de G400 chip zélf van begin af aan ontworpen is als een AGP x4 chip waren de eerste kaarten daar niet toe in staat (i.v.m. ontwerp issues en het niet kunnen testen wegens nog geen AGP x4 borden voorhanden). Deze kaarten werkten welliswaar wél in AGP 4x borden (maar dan op 2x speed). Nu met de AGP x8 borden die geen 3.3V ondersteunen heb je pech als je een kaart hebt die dus alleen 3.3V doet. Kijk eens naar het silkscreened nummer op je kaart, als daar een A in staat op deze plek: G4+MDH4A32GB/40 dan heb je een AGP 4x compatible kaart en die zou in feite moeten werken. Heb je er geen A in staan dan ben je de sjaak.

[ Voor 59% gewijzigd door Abbadon op 04-06-2003 18:41 ]

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Bij min card staat het volgende G4+MDHA32G dus A staat er maar nog steeds geen beeld !

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-02 00:01
Dat het rode lampje brand zou in princiepe al moeten zeggen dat je AGP-kaart niet 2.0 compatible is. Dat wordt denk helaas een nieuwe videokaart kopen. Maar een G550 is ook nooit weg ;)

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-07 19:24

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Als je je handleiding had gelezen, dan was het duidelijk. In mijn boekje staat namelijk dat als dat lampje gaat branden, dat je vga niet 1,5 volt maar 3.3 (oid) volt is.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Pagina: 1