Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer
• Reinstall van game
• Nieuwste Catalyst drivers van www.ati.com
• Nieuwe Direct X van www.microsoft.com
• Minder enters gebruiken

Todo voor MaRc0:
• Beter lezen

Downgrade anders eens naar DX 8.1
• Nieuwste Catalyst drivers van www.ati.com
• Nieuwe Direct X van www.microsoft.com
• Minder enters gebruiken
Todo voor MaRc0:
• Beter lezen
Downgrade anders eens naar DX 8.1
[ Voor 24% gewijzigd door Hahn op 04-06-2003 18:21 ]
The devil is in the details.
Maar MaRc0, hij heeft dat allemaal al gedaan zegt ie.
Die DDRAW.DLL error komt wel van DirectX (Direct Draw staat DDRAW voor).
Doe eens even "Start > Run > 'DxDiag' > Display", en test Direct draw eens. Misschien vind je daar een foutmelding waar je verder mee kunt gaan?
Die DDRAW.DLL error komt wel van DirectX (Direct Draw staat DDRAW voor).
Doe eens even "Start > Run > 'DxDiag' > Display", en test Direct draw eens. Misschien vind je daar een foutmelding waar je verder mee kunt gaan?
[ Voor 16% gewijzigd door kamerplant op 04-06-2003 18:25 . Reden: komma ]
🌞🍃
Thanks Guys,
*enter*
Downgraden naar 8.1? op 8.1 werkte het ook niet, vandaar mijn Upgrade naar 9.0 :-)
DxDiag laat mooie, fijne, stuiterende witte blokkies zien, zowel met een overlay als full-screen,
*enter*
Zal wel weer aan die *&$@#!!! Radeon kaart liggen, incompatible kreng,, toch maar een keer sparen voor een GeeWorst FX denk ik ,
*enter*
Thanks anywayz
( Bij de weg) Mafia draait wel een poepie beter op DX9 :-)
*enter*
Downgraden naar 8.1? op 8.1 werkte het ook niet, vandaar mijn Upgrade naar 9.0 :-)
DxDiag laat mooie, fijne, stuiterende witte blokkies zien, zowel met een overlay als full-screen,
*enter*
Zal wel weer aan die *&$@#!!! Radeon kaart liggen, incompatible kreng,, toch maar een keer sparen voor een GeeWorst FX denk ik ,
*enter*
Thanks anywayz
( Bij de weg) Mafia draait wel een poepie beter op DX9 :-)
Het is géén 90's boyband Wout! | Ubuiquiti | Enphase | Homey | Desktops | Tesla MX | Cycling | DTP | Mild gamer