er bij elk willekeurig getal altijd een vast getal uit, zet achter elk getal t zelfde woord en tada
tis gewoon niet mogelijk dat je op een getal uitkomt waar een ander woord achter staat
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Kijk dan nog maar is
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Verwijderd
"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"
Er zijn slechts een paar mogelijkheden, want:
In een cijferreeks beginnend met 2, dus bijv. 21, is de uitkomst 21-(2+1)=18
Bij 22 is dat getal dat je moet onthouden ook 18.
Zo doorgedacht is er voor ieder begingetal van die cijfercombo 1 uitkomst.
Kijk vervolgens in het uitkomstenlijstje, en klaar, want daar staat overal dat woord.
[ Voor 3% gewijzigd door KaMiKaZe op 04-06-2003 17:36 ]
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ik zou het geen machten noemen, eerder veelvouden...
OK, dat zijn in principe ook machten, maar ik denk dat veelvouden makkelijk te begrijpen zijn...
No offence, maar ik wou het ff kwijt.
NIKON D70 | flitser: SB-800 | AF-S Nikkor 12-24 ED DX | AF-S Nikkor 24-85 ED DX| AF-S Nikkor 80-200mm ED F1:2.8 D | Sigma 90mm F2.8 EX Macro 1:1 ! www.josla.com
zolang je woord met dt schrijft kan ik me daar iets bij voorstellen jaExtra300s schreef op 04 June 2003 @ 17:44:
Lul maar over in de macht en zo, maar als er na 5 keer proberen én een ander woordt uikomt, én elke keer nét dat woord wat ik in mijn hoofd heb, vind ik het wel erg![]()
![]()
![]()
LOL! (en ook wel knap bedacht, voor zoiets te bedenken, moet je toch wel werkeloos zijn, en je errug vervelen
)
I'm not as think as you stoned I am
Toen waren beige computers heel gewoon.
tegen iemand anders zeggen: ik weet welk woordt eruit komt en dan het woordt zeggen dat bij een macht van 9 staat
Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...
http://overtom.pcintellig...ge1_bestanden/Dieren.html
Van dezelfde maker.
Is het een insect? Ja
Wordt het gehouden vanwege de honing? Ja
Volgens mij denk je aan een bij.
[ Voor 32% gewijzigd door Ruzor op 04-06-2003 17:58 ]
Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 17:51:
waarom werkt het bij mij niet, ik kom iedere keer op een fout woord uit
Denk eens aan een kikker, volgens mij pakt hij deze niet.Ruzor schreef op 04 juni 2003 @ 17:54:
Nee, probeer deze dan eens
Van dezelfde maker.
Is het een insect? Ja
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Ik ben nou dat lijstje hierboven aan het bekijken en ik snap hem toch, het is alleen een beetje moeilijk uitleggen
[ Voor 43% gewijzigd door Minkie op 04-06-2003 18:06 ]
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Ik dacht aan een konijn en er kwam een rat uitRuzor schreef op 04 June 2003 @ 17:54:
Nee, probeer deze dan eens
Van dezelfde maker.
Is het een insect? Ja
Verwijderd
Het is gewoon altijd 1 van die dingen, en in bovenstaand geval stond er bij alle mogelijke uitkomsten papier... dus is het woord papierMinkie schreef op 04 June 2003 @ 18:04:
Maar hoe weet dat programmatje dan welke vermenigvuldiging van 9 hij moet hebben
Hehe... zie de post van L@af iets boven jeMinkie schreef op 04 June 2003 @ 18:04:
Maar hoe weet dat programmatje dan welke vermenigvuldiging van 9 hij moet hebben
LOL, jouw usericon is heel toepasselijkMinkie schreef op 04 June 2003 @ 18:04:
Zie de post van l@af
[ Voor 8% gewijzigd door Ruzor op 04-06-2003 18:08 ]
Ja, dat vraag ik mij dus ook af. Ik snap wel dat bij elke veelvoud hetzelfde woord eruit komt, maar toch is elke keer het woord anders en kan dat programma nooit weten welk getal ik nu weer genomen heb... erg vaagMinkie schreef op 04 June 2003 @ 18:04:
Ik ben nou dat lijstje hierboven aan het bekijken en ik snap hem toch, het is alleen een beetje moeilijk uitleggen
ik zie het al
die lijst is gewoon altijd anders
stom dat ik dat niet eerder zag
[ Voor 10% gewijzigd door BezurK op 04-06-2003 18:12 ]
Rookworst zonder R is ook worst.
Ik had weer eventjes niet goed gekeken naar de uitkomsten (alles wat je met 9 kan vermenigvuldigen heeft hetzelfde antwoord.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.
![]()