'vraag het henk'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
In het artikel over Tweakers.net kookcursus, les 22: Heerlijk Helder ....

staat daarin dat tweakers.net de rubriek 'Vraag het Henk' heeft, en dat vele tweakers daarnaartoe geemaild hebben. echter geeft het email adres vraaghethenk@tweakers.net een 550 bounce.

Je begrijpt dat ik mijzelf hierdoor misleid voel en verzoek dan ook om dit email adres open te stellen. ik wilde namelijk de volgende vraag stellen aan vraag het henk:
"op mijn werk pesten ze me altijd omdat ik nerd ben, echter zit ik op een locatie met alleen maar nerds en vind het dus vervelend dat ik nerd wordt genoemt.

Wat kan ik het beste doen om deze pesterijen te voorkomen? o en hoe kom ik aan een vriendin???"

waar kan ik deze stellen? wat is het email adres?

overigens wil ik ook even attenderen dat er een paar reacties extreem hoog en extreem laag is gemodderd. maargoed met een kookcursus is het eigenlijk modden in de stromende regen (wat heb ik net een hoosbui hier gezien, gelukkig zat ik binnen :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op SG @ GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Teckna schreef op 04 juni 2003 @ 17:12:

overigens wil ik ook even attenderen dat er een paar reacties extreem hoog en extreem laag is gemodderd. maargoed met een kookcursus is het eigenlijk modden in de stromende regen (wat heb ik net een hoosbui hier gezien, gelukkig zat ik binnen :o)
Over extreem hoog, dit heb ik nog nooit gezien :? :
Beoordelingen: +1, +1: Grappig, +1: Inzichtvol, +1: Informatief, -1: Overgewaardeerd, -0.80: Overgewaardeerd, +0.67: Inzichtvol, +1: Grappig, +1: Grappig, +1: Grappig, Totaal: 5.87 / 10x
Los gezien van de vraag hoe 't kan, probeer die score maar es te verbeteren
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

JAVA-Doctor schreef op 04 juni 2003 @ 21:37:
[...]

Over extreem hoog, dit heb ik nog nooit gezien :? :
[...]

Los gezien van de vraag hoe 't kan, probeer die score maar es te verbeteren
:X
Whaha, en dat met zo'n reactie ook nog...
Maar dit lijkt me echt een heel leuke om eens uit te zoeken hoe dit komt. Want het is niet eens zo dat hij op +2 grappig stond en dat er een paar keer +1 ondergewaardeerd tegenaan is gegooid ofzo....

Al heb ik volgens mij van de week ook gemerkt dat ik iemand die op +2 grappig stond, gewoon nog omhoog kon modden met een tag +1 grappig...
* Superdeboer gaat even checken nu. :?
Zou het misschien zo kunnen zijn dat Femme aan het pielen is met de PM en dat hij dat in het echt uitprobeert, maar dat er wat dingen vergeten zijn? O-)

edit:
Dat is dus bullshit, waarschijnlijk was ik in de war door de warmte... 8)7
Blijft de vraag hoe dit kan...

[ Voor 8% gewijzigd door Superdeboer op 04-06-2003 21:45 ]

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.