Toon posts:

hulp bij PC-TWEAKEN

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn PC helemaal tweaken en alles in orde maken en weet dus niet waar ik moet beginnen om mijn PC te tweaken:

Windows XP Professional
Pentium(R) 4 CPU 2.00GHZ
Kloksnelheid: 2,01 GHz
512 MB RAM-geheugen
HD=75 GB

Verwijderd

loop naar de boekhandel en koop daar de c!t, c't, pcc, pc active, etc en ga die lezen.

nee serieus. je zal dit gewoon zelf moeten uitvinden. iedereen heeft weer andere voorkeuren. begin een met alle instellingen in windows zelf langs te lopen

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 13:26
Ehrm, wat wil je tweaken? Je case? Je processor overclocken?

Verwijderd

Topicstarter
tja, ik wil dat Windows XP sneller word, maar niet dmv die vage 'registery tweaks'

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 09:35

Geckoo

Good news, everyone!

dan is een c't oid of zoeken op verschillende sites de beste oplossing
tis erg veel zelf werkzaam heden (tweede fase 0wns u! :Y)

en verder staan er ook een zooi tweakes hier op GoT die je kan vinden met de search

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Lees eerst het volgende even door: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)

Daarin staat precies omschreven hoe je een topic te formuleren en wat wij van jou verwachten voordat je een topic aanmaakt.

En voor een topic in Windows Operated Systems dien je dit door te lezen, metname het gedeelte over de topicstart en topictitel: Windows Operated Systems - Policy

Succes verder :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 16:49:
tja, ik wil dat Windows XP sneller word, maar niet dmv die vage 'registery tweaks'
Als dit je instelling is dan vrees ik dat je niet ver komt....

Er zijn op internet genoeg sites te vinden waar heel veel tweaktips op staan. Daarmee kun je al heel ver komen ;)

Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) ook maar eens door, dan leer je misschien hoe je een topic moet openen op GoT. Je doet het nu namelijk nogal verkeerd ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.