Toon posts:

Abit IC7-G of Asus P4C800 ?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen,

Ik ga een nieuwe CPU kopen (Intel P4 3Ghz met 800Mhz FSB) en zou daarvoor natuurlijk ook een nieuw moederbord voor nodig hebben. Ik twijfel echter tussen deze 2 mobo's... Kan iemand mij eens de verschillen/pluspunten/minpunten uitleggen zodat ik kan kiezen? Want ik weet echt niet welkeen ik zou nemen.

Mvg
NightShade

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Asus reviews

Abit reviews

Veel plezier :Y)

• Mark Lor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-08 14:57

Mark Lor

...

De abit heeft een geintergreerde 1 gb kaart deze is beter dan die van de asus omdat die via de pci bus loopt, verder kan de vcore van de abit veel hoger en is hij stabieler bij hogere fsb waardes

Verwijderd

Topicstarter
Ja ok heb ook al veel reviews gelezen maar ze zijn over alletwee heel positief, ik had gewoon graag wat info gekregen van mensen die meer ervaringen met de mobo'tjes hadden?

Of raden jullie mij nog een ander mobo aan? Want ik weet dus niet welk het beste mobo is voor een 3Ghz met 800Mhz FSB...

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-08 16:43

Jack

MHz Matters

Heb je Gigabit Lan nodig? Zo nee... dan kun je ook kijken naar een Springdale.
Zo ja... bij de Abit gaat dit door een afzonderlijke CSA bus dat de PCI bus ontlast. Dus das fijn bij veel traffic via je Lan.
Maar bij 'normaal' gebruik zal het niet echt nodig zijn...

Je kunt ook nog kijken bij de reviews naar de extra's die je bij het moederbord krijgt...
welke van de 2 je het meeste bevalt.

[Specs]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Zie de FAQ :) Bedoeling is hier namelijk niet dat wij voor jou gaan uitmaken wat je moet nemen. Ervaringen kun je terugvinden met de search.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.