Vodafone heeft abbonement niet gewijzigd.

Pagina: 1
Acties:

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Ik ben sinds 28 november 2002 Vodafone Live abonnee. Maar omdat ik nog steeds een student ben en ik toch wel graag die Sharp GX10 wou hebben heb ik er voor gekozen om toch maar een 1-jarig abbonement V180 te nemen. In de winkel werd mij gezegd dat ik na 4 maanden het kostenloos kon terugzetten naar bv. 60 minuten.

Dit heb ik dus gedaan na 4 maanden, en wel op 3 mei in de Vodafone Citypoint te Groningen.

Maar wat blijkt, hebben ze bij de Vodafone het abbonement niet gewijzigd. Want ik vond de laatste tijd nog steeds mijn telefoonrekeningen hoog, terwijl ik nog steeds belbundel overhield.

Nadat ik vanmiddag heb gebeld met de helpdesk bleek dat ze mijn bundel niet omgezet hebben. Ik heb gevraagd wat ze er aan konden doen. NIKS !!! :( Ze konden mijn abonnement alleen terugzetten naar 120, wat ik overigens weigerde. Want dan scheelt het me nog maar € 10,00 in de maand.

Mij werd overigens ook verteld dat ik een brief kon sturen naar het Special Services punt te Heerlen, dus ben van plan dat te doen. Alleen wat kan ik eisen ?! Want ik heb dus 3 maand te veel abonnement betaald, ze zijn nalatig geweest. Bovendien doe ik zoiets veel liever per telefoon, aangezien ik dan krachttermen kan laten horen ;)

Aangezien hier toch ook wel veel mensen die veel weten over Vodafone, kunnen jullie me adviseren ?!

p.s. Kan ik ook de automatische incasso stoppen ?! Want ze willen over 10 dagen weer abonnementsgeld afschrijven van vorige maand, maar als ik dan nog geen reactie heb ontvangen van hun, krijgen ze ook geen geld.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Automatische incasso stoppen, het over de 3 maanden teveel betaalde verrekenen met toekomstige rekeningen voor een 60 minuten abonnement en natuurlijk een gepeperde brief sturen waarin je het voorval en de aankondiging van verrekening uit de doeken doet. Voor de rest een huistelefoon als backup houden als Vodafone besluit je telefoon af te sluiten. Dan betaal je natuurlijk geen rooie cent meer totdat die verbinding het weer doet en pas vanaf, niet tijdens :)

• _Richie_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bij Vodafone zijn ze meestal best redelijk hoor. Alleen moet je wel even kunnen aantonen dat je je abonnement heb laten omzetten? Heb je hier iets van op papier staan? Anders wordt het misschien wel moeilijk....

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:02

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Misschien probeer je Vodafone wel een pootje te lichten door eerst te ontdekken dat je vanaf 1-6 niet meer onbeperkt kunt verlagen.

En dan nu het verhaal gooien op het feit dat je een maand eerder een verlaging hebt gedaan in de winkel waar vreemd genoeg niemand van op de hoogte is.

Bovendien, wat denk je dat er gebeurt als je je rek niet meer betaald?

An Explanation of l33t Speak

Verwijderd

overigens wel een beetje dom dat je niet meteen gechecked hebt. Met 117 kan je zo tegoed opvragen.

Maar goed, geen probleem. Als jij een bewijst hebt lukt het, zo niet, dan heb je pech.

Vodafone heeft in mijn ervaring wel 1 van de beste service desks..