[TFT] hinderlijke verkleuring / vlek

Pagina: 1
Acties:

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53
Op een van onze Compaq TFT5015 beeldschermen zit een hinderlijke verkleuring of vlek. Er is wel beeld 'achter' de vlek, dus de pixels lijken niet dood. Nu is mijn kennis van TFT's beperkt dus vandaar mijn vraag: is dit een oplosbaar software of hardware probleem (lijkt me hardware) en/of is dit een garantiegevalletje?

Afbeeldingslocatie: http://www.vcore.nl/tft_vlek.jpg

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Hoe is dit gekomen? Of was het direct zo na de aankoop? En je kunt proberen eens de drivers te uninstallen en opnieuw de nieuwsten te installen maar lijkt idd meer hardware probleem.

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Het lijkt er op dat de kistralletjes die er in zitten niet op een weglopen van hun plaats.
Probeer er eerst garantie te krijgen in de winkel. In ierder geval is het niet normaal dat het scherm zulke dingen doet.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:10

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

niet toevallig tegen je scherm lopen pissen he? als er vocht of lucht bij komt dan is't mis, heb nog wel ergens een laptop met een stuk of 3 zwarte vlekken, kwam door lucht erbij

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:02
Lijkt mij een hardware probleem, wat gebeurt er als je met dat scherm in de bios van een computer zit. Krijg je dan het zelfde effect :?

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:53
Bij de boot valt het niet echt op, valt eigenlijk net buiten het in gebruikt zijnde beeld. Zal het morgen eens in de bios bekijken. Volgens mij heeft de warmte er ook enige invloed op, nadat de airco in die ruimte een uurtje had gedraaid leek de vlek zowaar kleiner.

We spend our years as a tale that is told

Pagina: 1