Toon posts:

[Win98se , IE6] Fout

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een idee...
Ik wou bij www.nu.nl die video bekijken van die olifant. Er worden dan van allelei pagina's geopend. Voor de video had ik niet de juiste decompressor ofzo, nou ja boeien.

Maar nu als ik elke keer op een link klik word er een nieuw venster geopend, maar dat venster is erg klein.
Ik heb al geprobeerd om dat venster te maximaliseren en dan afsluiten en zelfs daarna opnieuw op te starten, maar niks helpt.

Kan ik ergens in regedit de default waarde voor nieuwe venster wijzigen?

Alvast bedankt

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Ikke net aangemeld, ikke geen idee van hebben

• Bountyhunter
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 11:59

Bountyhunter

Marsjager

Enne jije ooke niet faq's geleze hebben.

Well isn't that cute... BUT IT'S WRONG!!"

Verwijderd

Topicstarter
faq's lezen altijd pas als forum bevallen doet

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het trouwens al. Ik probeerde steeds te maximaliseren en daarna IE af te sluiten, maar je moet niet maximaliseren maar handmatig de window grote veranderen en IE afsluiten.

Slotje

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 14:22:
faq's lezen altijd pas als forum bevallen doet
Maar voor je een vraag stelt. Het heet een FAQ omdat de meest gestelde vragen er in staan, waar dit er eentje van is :Y)

Maar dan moest je inderdaad wel in de FAQ van SA kijken ipv. die van WOS waar je je vraag stelde. Welkom op GoT trouwens :)

offtopic:
Ik zelf lees trouwens eerst een paar maanden zonder zelf een vaag te stellen, maar daar ben ik een uitzondering in, geloof ik ;)

Anyhoe, het stond in de FAQ dus meer discussie is niet nodig lijkt me. Inderdaad maar een slotje (wat in de regel niet nodig is bij opgeloste topics, wij mods zijn al overwerkt genoeg :P )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.