Toon posts:

messenger6 log in failure

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

ik zit met een klein probleem. Gister had ik messenger 6.0 er op staan en dat draaide prima. Nu heb ik vandaag maar ff een backuppie teruggezet en wilde messenger 6.0 op nieuw installeren. Dit ging prima, totdat messenger moest aanmelden..... helaas.
6.0 er weer af gehaald en 5.0 er weer op--> dit ging wel weer ( het aanmelden dan)
6.0 er weer over geknald en hoppa....weer niet werken dus. wat doe ik verkeerd???? :? :?

bvd

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01:39
Post maar in dit topic :

MSN Messenger 6.0 aangekondigd.

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:05
Hmm.. 't is ook een beta versie -> Vol met fouten... Ik zou zeggen dat je eerst wacht tot de normale versie uit komt. En als het nog niet werkt het hier vragen. (als het nog niet gevraagd is)

Verwijderd

Topicstarter
Heb het inmiddels gevonde. datum van de comp stond verkeerd |:( |:(

nu doet ie het.

topic kan dicht :*)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Normaliter is slotje niet nodig bij opgeloste zaken, en hoeft van mij een vraag ook niet per se in een 'groot topic' (die zijn een ramp voor de search, niet te zoeken techvragen IMHO gewoon in eigen topics en 'ervaringen' etc in een groot topic), maar aangezien dit antwoord in de topicstart / 'FAQ' staat van MSN Messenger 6.0 aangekondigd. kan hier wel een slotje op :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.