Nog een vraag, ik weet dat ik net ook al eentje heb gesteld, hoop dan ook niet dat een van de topics dicht word gegooid. Ik heb een project waarin XML word ingeladen. Eerst had ik een test XML: bestand gemaakt, welke perfect werkt. Nu laad ik echter een php file in inplaats van het xml bestand. Deze php file haalt informatie uit de database en print deze zo op het scherm dat het een geldig XML bestand word. Echter geeft flash nu aan dat het script te lang bezig is met utivoeren, en stelt mijn de vraag om te stoppen of door te gaan met het utivoeren van het sctript.
Het script loopt vast op het volgende:
hij maakt dus uit de XML bestanden objecten aan, dit gaat als het een XML bestand is wel goed, maar wanneer hij dyamisch word gegenereerd loopt hij dus vast.
Het script loopt vast op het volgende:
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| this.XMLdata = new XML (); this.XMLdata.onLoad = function () { this.items = this.firstChild.childNodes.length; for (this.i=0;this.i<this.items;this.i++) { [......] this.myProps = new SessionItemProp (PP.sessionItemPhotoWidth, PP.sessionItemHeight, this.sessieID, this.dag, this.maand, this.jaar, this.sfeer, this.mediaArr, PP.sessionItemSideBarWidth, PP.sessionItemTextWidth, this.i); this._par.attachMovie ("sessionItem", "sessionItem" + this.i, this.i + this.items, this.myProps); } } this.XMLdata._par = this; this.XMLdata.ignoreWhite = true; this.XMLdata.load(file); |
hij maakt dus uit de XML bestanden objecten aan, dit gaat als het een XML bestand is wel goed, maar wanneer hij dyamisch word gegenereerd loopt hij dus vast.
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 14:06 ]