Toon posts:

ik heb een soudblaster live player 5.1 en

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
in quake kan ik 3d sound niet kiezen waarom niet moet ik nieuwere driver douwnloaden ???

oh in quake heet het a3d *D

id doet maar zielig vind ik

• zork
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-08 12:43
Tja, jammer voor je dat je geen A3D 2.0/3.0 kan...

• Servowire
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 11:33

Servowire

prutser:~#

nieuwe drivers? ja dus!

met papier mache kun je alles maken!!

• Dark
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:33

Dark

who tweaked the light?

Je kunt geen a3d afspelen met een sb-live, want die heeft alleen eax. Drivers hebben er niks mee te maken, het is een andere api.

Verwijderd

Hoi,

De creative sound kaarten ondersteunen alleen A3D 1.0 en niet 2.0 en 3.0. Deze heeft Aureal voor zijn eigen chips gehouden. Je zou dan bijv. een nieuwe geluidskaart kunnen kopen. Een goeie is de nieuwe A3D kaart met Vortex 2 chip. Je moet wel op passen A3D is bijna failliet!

Verwijderd

een nieuwe koopen ga weg man ik die ook net nieuw net de nieuste sound blaster live player 5.1 de nieuwe editie die de fps 2200 en dtt 3500 ondersteund ik heb de fps 2000 en ik moet een neuwe kaart kopen jij betaald *D die kaart van mij koste 200 piek man in unreal is alles supper

Verwijderd

Topicstarter
heb jij hem ook LOL inderdaat die live player 5.1 is noch maar net uit

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 november 2000 14:39 schreef SKSEBASTIAN het volgende:
in quake kan ik 3d sound niet kiezen waarom niet moet ik nieuwere driver douwnloaden ???

oh in quake heet het a3d *D
[d]ID DOET MAAR ZIELIG VIND IK [/b]

• Flox
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-04 20:57
Even een vraagje, hoe kun je dat ding aansluiten op een versterker? Heb je dan voor, achter en center uitgang, zijn dat aparte uitgangen, gaat dat via een optische kabel of via (zeg maar koptelefoon kabel?)

Earth is nice, heaven is better...

Verwijderd

Ja dat moet ik dus ook weten. Ik heb nu de Theatre Xtreme 5.1 van MediaForte en ik heb nog nooit zo'n stukje KUThardware gehad. Wat een ellende zeg. Dus de vraag nogmaals: Zitten er 6 analoge uitgangen op?

>:) :) :( :'( :P :o :D :r :9~ :9 ;) :7 :+ O+ :* }:O |:( 8-) :? (8> :Y) :Z ;( B-) *D :z

* LOL *

• Belial_666
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-08 13:04
LET ALLEMAAL EVEN OP !!!!!!!!!!!!!!

Je kan wel 4 kanaals geluid krijgen met je SBlive in quake3 Dit is niet het zelfde als
A3D maar "the next best thing"

A2D Support Files - Version 3.1

This ZIP file contains 2 files along with this Readme:

A2D.INF 02/11/00 03:10 3.1
A3DAPI.DLL 02/11/00 03:10 3.1

They are required for non-A3D cards to utilize applications that have been written
to take advantage of A3D 3.0's A2D component.

INSTALLATION

Running the A2DDRIVERS.EXE file will install the drivers automatically. If
you need to install these updated files manually for some reason, right click
on the A2D.INF file and choose Install. This will copy the A3DAPI.DLL file
to the Windows System folder, as well as enter some information into your
Registry.

TESTED PLATFORMS

A2D was designed to work on any sound card. We have tested A2D on the following:

Creative Labs Sound Blaster Live!
Creative Labs Sound Blaster Live! Value
Creative Labs Sound Blaster 16
ESS 1688 based-sound cards

(This list will be updated as other cards are fully tested.)

De file name : a2ddrivers311.exe

ik kan hem ook naar je mailen +\- 300kb

Death

Verwijderd

Topicstarter
mail ze maar p.akeijmel@freeler

• Flox
Hey sksebastiaan kun je mijn vraag aub beantwoorden?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 25 november 2000 17:46 schreef Flox het volgende:
Even een vraagje, hoe kun je dat ding aansluiten op een versterker? Heb je dan voor, achter en center uitgang, zijn dat aparte uitgangen, gaat dat via een optische kabel of via (zeg maar koptelefoon kabel?)
zal welk kunnen maar weet nie hoe 't met de kabels zit

• Flox
In de review van de live 5.1 platinum op hardwareinfo.net staat:
De bovenste jack-aansluiting is een verhaal apart. Deze kan namelijk gebruikt worden voor een aantal toepassingen. Als eerste kan deze aansluiting fungeren als derde analoge uitgang voor speaker 5 (center) en speaker 6 (subwoofer). Ten tweede kan deze aansluiting gebruikt worden om 4- of 6-kanaals digitale speakersets van Creative digitaal aan te sturen. De laatste gebruiksmogelijkheid is om met een jack naar tulp kabel een externe Dolby Digital decoder van het gecodeerde AC3 signaal te voorzien.

Nu gaat het mij om de laatste mogelijkheid. Wat voor kabel is dat dan die naar je versterker gaat? Heeft het dan niet meer zin om van je dvd speler direct een optische kabel te leggen naar je versterker?

Pagina: 1