Toon posts:

Serverkast (100,-)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ook ik heb zo'n kast gekocht (erg goedkoop) en ben benieuwd naar anderen die hem ook hebben gekocht. Eerstkomende tijd niet veel tijd om hem in elkaar te zetten en als anderen al gelijk gaan zagen, slijpen en solderen enzo dan ben ik nieuwsgierig naar de (on)mogelijkheden van deze kast. Foto's van de (al dan niet klare) kast zou natuurlijk helemaal fantastisch zijn :0

Volgens mij wordt het nog een hele klus; zo'n kast helemaal volbouwen en gebruiksklaar maken (er zitten zelfs geen ledjes bij).

Verwijderd

Liepen we voorbij een stand.. server 100,--... hmm alleen ding was een beetje errrug groot!

:9

Verwijderd

heb je toevallig ook een naam van het bedrijf waar je hem gekocht hebt?
ik kon nl niet naar de hcc

Verwijderd

ja heb je mischien namen en foto's?? want ik ben ook nietop de hcc geweest en ik ben aan een "GROOTTE":+ nieuwe kast toe

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Mr.Dummy heeft foto's van het ding.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, weet niet meer welk bedrijf het was, ergens anders in het forum staat nog een topic over die kast. Misschien daar?
Ze hebben er in ieder geval genoeg!
suc6

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:09

Johnny E

Dôh !!

het was Device computers ( www.device.nl )

Specs!

Verwijderd

Ja, ik heb de kast ook gekocht, alleen ik heb het na 2 dagen alleen maar voor elkaar gekregen om er 1 plaat in te monteren die er bij zat, de kast is verder wel wreed groot, alleen om het mobo erin te monteren zal ik waarschijnlijk een andere plaat er zelf in moeten monteren, maar goed, dat gaat wel lukken, verder wil ik hem eigenlijk nog zwart spuiten, dan is'ie helemaal vet natuurlijk :)

enfin, heb ze al gemaild om een handleiding voor dat ding, want er zit geen handleiding bij wat beschrijft hoe je de onderdelen in elkaar zet, verder kan er dus ook geen standaard voeding in :( maar goed, we komen er wel uit denk ik....

*edit* zal trouwens vanavond ff een paar fotootjes online zetten *edit*

Verwijderd

Topicstarter
Mocht je die handleiding nog krijgen (ik betwijfel het) kun je hem dan forwarden?
Ik was al bang dat de maten niet helemaal standaard waren en dat er dus flink gezaagd en gehakt moet worden. Maar ja ruimte genoeg in ieder geval!!

Verwijderd

uiteraard,

het zit trouwens zo, dat ik samen met 2 anderen die kast heb gekocht (samen dus 3 kasten) nu wil ik waarschijnlijk een plaat gaan maken (ijzer) waar ik het mobo op monteer, maar dat worden er dus waarschijnlijk 3 van die platen ,misschien dat je ook geinteresseerd bent om er eentje te kopen dan van me? want dan ga ik er 4 laten maken

heb geen zin om met triplex in dat ding te gaan werken :(

Verwijderd

Topicstarter
No thanx, ik denk dat ik de kast maar weer verkoop; heb er niet zo veel tijd (zin) voor.

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07-2025

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

ff foto hier op verzoekje van mgm:

Afbeeldingslocatie: http://195.66.24.71:1234/TN_AUT_8386.JPG
http://195.66.24.71:1234/AUT_8386.JPG

Verwijderd

Hee, die kasten ken ik. Die hebben we als servers :) Zijn bij ons Digital Prioris servers.
Pagina: 1