[win2k] sitecom isdn modem niet te installeren

Pagina: 1
Acties:

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 12:13

ThaHandy

Discovery Channel

Topicstarter
hay,

ik heb hier een pc staan waarvan ik een upgrade van winME naar win2k heb gedaan.
alles werkt, maar ik krijg die sitecom DC-105 ISDN modem niet geinstalleerd.

Ik krijg telkend de melding dat er een fout is opgetreden bij install van de driver en er geen driver is geinstalleerd voor de modem

acpi uit aan zeten werkt niet, andere pci slot werkt niet , 4 verschillende driver werkt niet (drivers van site en orgi. van cd) verschillende keren win2k geinstalleerd werkt niet, eerst win2k installeren en dan pas de kaart installeren werkt niet :(

alles heeft gewoon gewerkt toen winME er op stond
specs
Gygabyte 6VX7-4X
40gb HD
gf2 gts
intel p3 800E
512MB 133 dane elec

Verwijderd

Misschien overbodig? Maar servicepacks geinstalleerd voor win2k? Andere pci poort geprobeerd?

Kun je niet ergens een oudere driver vandaan toveren?

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 13:30 ]

• NL1PSR
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03-2024
Idd eerst eens sp3 erop. Daarna handmatig de driver installen. Mocht dit niet werken dan win2k opnieuw installen en dus niet upgraden. Dit geeft wel vaker problemen.

Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:51
Zit er geen UnInstall/Wipe-tooltje bij de drivers, waarmee je eerst alle oude drivers kunt verwijderen ? Weet je zeker dat 't een Sitecom is, welke chipset zit erop ?

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 12:13

ThaHandy

Discovery Channel

Topicstarter
yes,
direct na windows install driver installen (driver van orgi. CD)
verders kom ik er ook niet meer aan :X

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kan je anders geen drivers gebruiken, voor een andere modem, maar die wel compatibel is met jouw modem?
Pagina: 1