Toon posts:

vage sneltoets in counter-strike?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
1 goeden middag.

Ik heb sinds kort een nieuw draadloos toetsenbord (Q-ware) en wanneer ik nou ga CSen en ik druk tegelijkertijd W+E+1 in, heeft dat hetzelfde effect als op Escape rammen.
Ik gebruik deze combinatie nogal vaak (vooruit, strafe right, weapon select 1) dus ik vlieg telkens naar het menu toe, en dus vaak tijdens een gevecht. Resultaat > dood :(
Ook viel me op dat in MSN deze toetsencombinatie resulteert in het afsluiten van een gesprek (soort van Alt+f4) maar ik kan er geen andere vensters mee sluiten.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen?

Alvast bedankt.

[edit] hoop trouwens dat dit in het goeie hok staat :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 13:11 . Reden: iets toevoegen :) ]

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-12 19:44
Kijk ff in je configuratiescherm bij eigenschappen van je toetsenbord of je die sneltoetsen niet ergens kan uitzetten.
Anders moet je in apparaatbeheer kijken welk toetsenbord er geinstalleerd staat en kijk of je deze niet kan veranderen in standaard toetsenbord ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Kan nergens sneltoetsen uitschakelen, en onder apparaat beheer staat Standaard 101/102 toetsenbord of MS Natural toetsenbord ps2.
Ook het uitschakelen van al die hotkeys werkt niet...

• Hyp3rman
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-12-2022
Ik zou als ik jou was je config veranderen zodat je de normale toetsen kan doen>> wsad.
maar het zal wel een of andere enge functie zijn in windows

Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12 15:05
probeer eens 104 keys VS Internationaal keyboard

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
En dit had je niet met je vorige keyboard?

(btw dit is het goede hok hoor :P)

Grolsch Royce!

• DUX
  • Laatst online: 18:53

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Heb je drivers gekregen bij je toetsenbord? Installeren als je dat nog niet gedaan hebt, misschien dat je daarmee een extra optie krijgt bij je toetsenbordeigenschappen.

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Topicstarter
- ik kan niet zomaar mijn config veranderen... ik speel al jaren met qwes
- ik had dit niet met mijn oude toetsenbord
- drivers die erbij kwamen heb ik geinstalleerd, maar er zit geen optie bij om andere snelkoppelingen te wijzigen.
Ook heb ik het idee dat dit toetsenbord niet al mijn aanslagen aan kan ofzo... ik maak steeds vaker "typfouten" in de vorm van een letter te weinig, of in een verkeerde volgorde... (voorbeeld: aanslagen = anslagen, of weinig = wienig)
Denk dat ik maar weer terug ga naar mijn oude toetsenbordje :|

Verwijderd

Topicstarter
CU2morO schreef op 04 juni 2003 @ 22:10:
probeer eens 104 keys VS Internationaal keyboard
bestaat die?! kan hem iig niet vinden

• DUX
  • Laatst online: 18:53

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 00:10:
- ik kan niet zomaar mijn config veranderen... ik speel al jaren met qwes
- ik had dit niet met mijn oude toetsenbord
- drivers die erbij kwamen heb ik geinstalleerd, maar er zit geen optie bij om andere snelkoppelingen te wijzigen.
Ook heb ik het idee dat dit toetsenbord niet al mijn aanslagen aan kan ofzo... ik maak steeds vaker "typfouten" in de vorm van een letter te weinig, of in een verkeerde volgorde... (voorbeeld: aanslagen = anslagen, of weinig = wienig)
Denk dat ik maar weer terug ga naar mijn oude toetsenbordje :|
Dat laatste zou ook wel kunnen komen doordat het een draadloos toetsenbord is (hmm, misschien komt het eerste daar ook wel door). Probeer je receiver wat anders te positioneren: niet te dichtbij, niet te ver, wel in het zicht. Kijk ook even je batterijen na (probeer een ander setje eventueel).

offtopic:
Vind jij QWES ook al zo fijn werken :) Dacht dat ik de enige was.

[ Voor 46% gewijzigd door DUX op 05-06-2003 00:13 ]

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Verwijderd

Moet je es een keer 5 x shift snel indrukken. Dan komt er een magisch wereldje naar boven.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 01:05:
Moet je es een keer 5 x shift snel indrukken. Dan komt er een magisch wereldje naar boven.
nope, dat staat allemaal allang uitgeschakeld.

net is me ook opgevallen dat als ik in dit venster tekst getyped heb, en ik doe w+e+1 mijn getypte tekst verdwijnt... 't word steeds vreemder :)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 01:15 ]

• aapelite
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:02

aapelite

Do the kirby!

misschien software van je keyboard weer verwijderen?
Ik heb tot nu toe alleen maar slechte ervaringen met bijgeleverde drivers voor toetsenbord of muis

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:49

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 01:15:
[...]

nope, dat staat allemaal allang uitgeschakeld.

net is me ook opgevallen dat als ik in dit venster tekst getyped heb, en ik doe w+e+1 mijn getypte tekst verdwijnt... 't word steeds vreemder :)
Freaky shit :P Maarre zoasl hierboven al vermeld wordt, gewoon de drivers van windows gebruiken. Die doen het goed en (meestal) doen de eventuele extra functies het ook nog :)

Xbox Live ID:Notna8310

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:56
Een mogelijkheid is ook nog dat je door de combinatie van die 3 toetsen bepaalde lijnen in je toetsenbord activeert die ook geactiveerd worden als er op ESC gedrukt worden. Dit soort 'problemen' kwamen 'vroeger' regelmatig voor om de microcontroller die in het toetsenbord zit om tot een key-code te komen te bepalen simpel te houden (Amiga 500 is hier een goed voorbeeld van).

Een manier om dit te testen is om naar een of andere super simpele omgeving te gaan (DOS / Bios) waar de toetsen op zich niets doen, maar de ESC wel. Als het daar ook werkt dan weet je dat het aan de hardware van je toetsenbord ligt en niet aan evt. Windows drivers.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 00:11:
[...]

bestaat die?! kan hem iig niet vinden
is gewoon instelling van je TB...
Pagina: 1