Toon posts:

phpbb 2.0 atechment MOD v2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb phpbb 2.0 geinstalleerd met atechment MOD v2 maar krijg de volgende foutmeldingen: :|

in the header

Warning: include_attach_lang(./language/lang_dutch/lang_main_attach.php): failed to open stream: No such file or directory in C:\WWW\Apache2\htdocs\phpbb2\attach_mod\attachment_mod.php on line 55

Warning: include_attach_lang(): Failed opening './language/lang_dutch/lang_main_attach.php' for inclusion (include_path='.;c:\php4\pear') in C:\WWW\Apache2\htdocs\phpbb2\attach_mod\attachment_mod.php on line 55

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\WWW\Apache2\htdocs\phpbb2\attach_mod\attachment_mod.php:55) in C:\WWW\Apache2\htdocs\phpbb2\includes\page_header.php on line 460

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\WWW\Apache2\htdocs\phpbb2\attach_mod\attachment_mod.php:55) in C:\WWW\Apache2\htdocs\phpbb2\includes\page_header.php on line 466

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\WWW\Apache2\htdocs\phpbb2\attach_mod\attachment_mod.php:55) in C:\WWW\Apache2\htdocs\phpbb2\includes\page_header.php on line 467

When login

Warning: include_attach_lang(./language/lang_dutch/lang_main_attach.php): failed to open stream: No such file or directory in C:\WWW\Apache2\htdocs\phpbb2\attach_mod\attachment_mod.php on line 55

Warning: include_attach_lang(): Failed opening './language/lang_dutch/lang_main_attach.php' for inclusion (include_path='.;c:\php4\pear') in C:\WWW\Apache2\htdocs\phpbb2\attach_mod\attachment_mod.php on line 55

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\WWW\Apache2\htdocs\phpbb2\attach_mod\attachment_mod.php:55) in C:\WWW\Apache2\htdocs\phpbb2\includes\sessions.php on line 182

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\WWW\Apache2\htdocs\phpbb2\attach_mod\attachment_mod.php:55) in C:\WWW\Apache2\htdocs\phpbb2\includes\sessions.php on line 183

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at C:\WWW\Apache2\htdocs\phpbb2\attach_mod\attachment_mod.php:55) in C:\WWW\Apache2\htdocs\phpbb2\includes\functions.php on line 723

Kan iemand mijn helpen?

http://forum.dayo.nl

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:08
Misschien bij SA :)
Alhoewel ik denk dat je misschien support bij het PHPBB moet gaan zoeken

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Topicstarter
Heb ook gepost bij phpbb.com maar daar weten zet ook niet.

Ook gemailt naar de scriptmaster, maar nog geen antwoord

nog suggesties?

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:16

Meneer aard

Porsche rulez!

volgens mij heb je toch iets verwijderd of niet ingeschakeld tijdens setup/ of wanneer je die mod toevoegt.

Waar heb je `m vandaan, want ik kijk regeregelt op de site van phpbb of er nieuwe mods zijn. Bij elke mod staat er dat je `m daar van af moet halen, want het kan schaden toe brengen als je `m ergens anders van daan heb gehaald.

en volgens mij aan de fout codes te zien heb je wat vergeten op de webserver te installen.

[ Voor 13% gewijzigd door Meneer aard op 04-06-2003 13:12 ]

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Topicstarter
Van de orginele phpbb.com site:

http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=74505

Ik heb eerste phpbb geinstalleerd, werkt perfect, maar toe ik MOD ging toevoegen (dmv. bestanden wijzigen) kreeg ik deze fout meldingen.

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02:16

Meneer aard

Porsche rulez!

Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 13:14:
Van de orginele phpbb.com site:

http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=74505

Ik heb eerste phpbb geinstalleerd, werkt perfect, maar toe ik MOD ging toevoegen (dmv. bestanden wijzigen) kreeg ik deze fout meldingen.
dan heb je ergens iets verkeerd gedaan, als ie eerst perfect werkte.

En probeer eens config.php te bewaren en dan een clean install of phpbb.

Config.php staat in de phpbb2 map.

[ Voor 4% gewijzigd door Meneer aard op 04-06-2003 13:20 ]

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Verwijderd

Topicstarter
het is nog een leeg forum, dus dat maakt niets uit, maar ik wil gewoon die mod aan de gangkrijgen!

Dit wordt namelijk een forum voor onze klanten

• Bender
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-08 16:09
./ word door windows niet ondersteund.
Verder probeert hij volgens mij verbinding te leggen met ene andere website, word dit wel ondersteund op je server?

Verwijderd

Topicstarter
Het werkt al, bestand aan moeten passen

iedereen BEDANKT!!!!!!!!!
Pagina: 1