A61, leeft de screening ervoor nog?

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Ik lees soms wel iets over A61, maar echt 'actief' weet ik niet. Screenen jullie nog steeds voor de A61 en loopt het nog?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Voor wat ik ervan meekrijg is er wel een screening. Maar meer "als een user goed opvalt krijgt hij het"

er wordt voor zover ik weet dus niet echt op zoek gegaan naar goede users, zou ook een onbegonnen werk zijn he :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Nu online
Hmm, dan zou je dus erg moeten opvallen wil je in de A61 belanden, neem ik aan? Dat betekent dat de A61 echt een 'elite' groepje is?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:58

momania

iPhone 30! Bam!

Simon schreef op 04 June 2003 @ 12:09:
Hmm, dan zou je dus erg moeten opvallen wil je in de A61 belanden, neem ik aan? Dat betekent dat de A61 echt een 'elite' groepje is?
klopt. toegang gebeurt ook meer adv voorgedragen worden door een mod.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-10 19:49
Er wordt inderdaad niet echt actief gescreened zoals bij de HK, maar indien iemand positief opvalt, krijgt deze nog steeds A61 toegang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Simon schreef op 04 June 2003 @ 12:09:
elite klinkt weer een beetje fout natuurlijk.... denk niet dat je het op die manier moet zien. Meer als extra plekje voor de users die echt opvallen en daarvoor een eigen plekje krijgen.

Maar het is vanaf het begin af aan duidelijk geweest dat het een behoorlijke uitzondering is als je het krijgt. Ook omdat 'men' het wel redelijk kleinschalig wil houden.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Call me a n00b, maar wat is /61?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Nu online
A61 is een speciaal forum voor de diehard leden.. Maar nu Jur em toch gekickt heeft; is het zo als een mod ziet "hey dat is een goede GoTter" dat hij het ergens report en dat die dan gescreened wordt?

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

>> Een nieuw private forum voor een aantal vaste bezoekers <<
Simon schreef op 04 juni 2003 @ 16:02:
A61 is een speciaal forum voor de diehard leden.. Maar nu Jur em toch gekickt heeft; is het zo als een mod ziet "hey dat is een goede GoTter" dat hij het ergens report en dat die dan gescreened wordt?
volgens mij werd zo'n user voor gedragen in de crewfora (dacht ik)

[ Voor 4% gewijzigd door Erkens op 04-06-2003 16:08 . Reden: ff duidelijker gemaakt ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Jur schreef op 04 June 2003 @ 16:01:
Call me a n00b, maar wat is /61?
Dat is het geheim van de users die al wat langer mee gaan op dit forum :+
't Is niet van belang dat iedereen weet wat het is en heeft verder ook geen toegevoegde waarde aan de functionaliteiten die GoT moet hebben voor alle users en aan de users zelf.

Ik ga het dus niet vertellen :P

al gebeurt dus...

laat maar

[ Voor 19% gewijzigd door momania op 04-06-2003 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

In A61 komen ook techposts voor e.d.
Ze kijken er ook naar of je wel het een en ander daarvan weet voordat ze je erin laten.
Als je een bekend iemand bent maar je bent een n00b op computergebied, kan je die access ook wel vergeten.

Althans, dat heb ik begrepen naar aanleiding over de vele A61 topics die ik heb gelezen het afgelopen jaar ofzo.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Simon schreef op 04 juni 2003 @ 16:02:
Die hard leden niet echt de juiste omschrijving.
Users die zich bewijzen als goede users en daarmee positief opvallen bij de mods is een beter omschrijving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

momania schreef op 04 juni 2003 @ 16:05:
Dat is het geheim van de users die al wat langer mee gaan op dit forum :+
* Jur vergelijkt ID's... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Jur schreef op 04 June 2003 @ 16:08:
[...]

ok ok, en die wat actiever zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Jur schreef op 04 juni 2003 @ 16:08:
[...]
Users die erg positief opvallen krijgen /61-toegang, het geeft niets te maken met hoe lang iemand al op GoT rondloopt.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06:52

Wokschotel

Op 6 wielen

DeMoN schreef op 04 June 2003 @ 16:06:
In A61 komen ook techposts voor e.d.
Ze kijken er ook naar of je wel het een en ander daarvan weet voordat ze je erin laten.
Als je een bekend iemand bent maar je bent een n00b op computergebied, kan je die access ook wel vergeten.

Althans, dat heb ik begrepen naar aanleiding over de vele A61 topics die ik heb gelezen het afgelopen jaar ofzo.
Dan heb je dat toch echt verkeerd begrepen. Ik zou mezelf niet als guru op computergebied willen omschrijven maar ik heb toch al vanaf het begin A61-access. Dat komt voornamelijk door mijn innemende persoonlijkheid, geslijm bij modjes, mijn altijd vriendelijke schrijfstijl, mijn altijd vriendelijke humeur, mijn relaxte attitude en bovenal door mijn bescheidenheid insert grote korrel zout hier

Maar serieus: gewoon normaal doen, gewoon behulpzaam zijn en niet kansloos gaan zitten zeuren dat je HK of A61 niet in mag. Ik heb het idee dat al die 'ik mag de HK/A61 niet in en vind dat wel een beetje jammer maar verwacht er wel snel in te komen'-replies niet altijd positief werken. Dat soort replies zorgen voor een hoop jeuk en zijn in één woord kansloos.

De islam kan uw vrijheid schaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Niet online

Jur

Dus....

intoxicated schreef op 04 June 2003 @ 16:10:
[...]
Users die erg positief opvallen krijgen /61-toegang, het geeft niets te maken met hoe lang iemand al op GoT rondloopt.
Dit was geen request hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-10 17:40

JvS

Ik heb hem zelf ook

Even heel simpel: Ja dat loopt gewoon door, als mensen opvallen kunnen ze acces krijgen en het gaat op uitnodiging, je moet inderdaad wel een beetje veel posten en behulpzaam opvallen wil je echt opvallen. Maar dit loopt verder weer uit op zo'n bekende a61 discussie, en daar hebben we er inmiddels wel voldoende van gehad :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.