Ik lees soms wel iets over A61, maar echt 'actief' weet ik niet. Screenen jullie nog steeds voor de A61 en loopt het nog?
|>
|>
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
|>
klopt. toegang gebeurt ook meer adv voorgedragen worden door een mod.Simon schreef op 04 June 2003 @ 12:09:
Hmm, dan zou je dus erg moeten opvallen wil je in de A61 belanden, neem ik aan? Dat betekent dat de A61 echt een 'elite' groepje is?
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
elite klinkt weer een beetje fout natuurlijk.... denk niet dat je het op die manier moet zien. Meer als extra plekje voor de users die echt opvallen en daarvoor een eigen plekje krijgen.Simon schreef op 04 June 2003 @ 12:09:
Hmm, dan zou je dus erg moeten opvallen wil je in de A61 belanden, neem ik aan? Dat betekent dat de A61 echt een 'elite' groepje is?
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
|>
volgens mij werd zo'n user voor gedragen in de crewfora (dacht ik)Simon schreef op 04 juni 2003 @ 16:02:
A61 is een speciaal forum voor de diehard leden.. Maar nu Jur em toch gekickt heeft; is het zo als een mod ziet "hey dat is een goede GoTter" dat hij het ergens report en dat die dan gescreened wordt?
[ Voor 4% gewijzigd door Erkens op 04-06-2003 16:08 . Reden: ff duidelijker gemaakt ]
Dat is het geheim van de users die al wat langer mee gaan op dit forumJur schreef op 04 June 2003 @ 16:01:
Call me a n00b, maar wat is /61?
[ Voor 19% gewijzigd door momania op 04-06-2003 16:07 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Die hard leden niet echt de juiste omschrijving.Simon schreef op 04 juni 2003 @ 16:02:
A61 is een speciaal forum voor de diehard leden.. Maar nu Jur em toch gekickt heeft; is het zo als een mod ziet "hey dat is een goede GoTter" dat hij het ergens report en dat die dan gescreened wordt?
* Jur vergelijkt ID's...momania schreef op 04 juni 2003 @ 16:05:
Dat is het geheim van de users die al wat langer mee gaan op dit forum
ok ok, en die wat actiever zijn
Users die erg positief opvallen krijgen /61-toegang, het geeft niets te maken met hoe lang iemand al op GoT rondloopt.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dan heb je dat toch echt verkeerd begrepen. Ik zou mezelf niet als guru op computergebied willen omschrijven maar ik heb toch al vanaf het begin A61-access. Dat komt voornamelijk door mijn innemende persoonlijkheid, geslijm bij modjes, mijn altijd vriendelijke schrijfstijl, mijn altijd vriendelijke humeur, mijn relaxte attitude en bovenal door mijn bescheidenheid insert grote korrel zout hierDeMoN schreef op 04 June 2003 @ 16:06:
In A61 komen ook techposts voor e.d.
Ze kijken er ook naar of je wel het een en ander daarvan weet voordat ze je erin laten.
Als je een bekend iemand bent maar je bent een n00b op computergebied, kan je die access ook wel vergeten.
Althans, dat heb ik begrepen naar aanleiding over de vele A61 topics die ik heb gelezen het afgelopen jaar ofzo.
De islam kan uw vrijheid schaden
Dit was geen request hoor.intoxicated schreef op 04 June 2003 @ 16:10:
[...]
Users die erg positief opvallen krijgen /61-toegang, het geeft niets te maken met hoe lang iemand al op GoT rondloopt.
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq