Een vriend van mij heeft een Prob, zoals de titel al zegt. Heb al alles afgezocht hier, maar kon nix vinden over Win98 Plus. Heb alle patches al geprobeert, maar die werken helaas niet. Nu zat ik te denken:dan maar radicaal en een clean-install doen. Gooi ik er gewoon Win98SE op. Heb ook al gechecked voor bad sectors etc. Mijn vraag in het kort: Verhelp ik het probleem door alles opnieuw te installen en gaat dit ook lukken (omdat de pc niet wil herstarten en afsluiten, en dit gebeurt nog al eens tijdens een clean-install).
Hij loopt vast tijdens het scherm: Windows is shutting down, ik los het op door hem met de "aan/uit" knop, dus niet de reset knop, want dat doet ie ook al niet, opnieuw op te starten. Verder heb ik alles uitgezet behalve Systray en Explorer
Bedankt alvast,
Greetz,
Hij loopt vast tijdens het scherm: Windows is shutting down, ik los het op door hem met de "aan/uit" knop, dus niet de reset knop, want dat doet ie ook al niet, opnieuw op te starten. Verder heb ik alles uitgezet behalve Systray en Explorer
Bedankt alvast,
Greetz,
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 11:59 ]