Met Netmeeting kan je alleen direct naar elkaar. Is er ook een programma dat je met meerdere vensters kan video conference?
Goeie vraag of niet, kicken is pas toegestaan na 24 uur, en niet na 4 minutenVerwijderd schreef op 04 June 2003 @ 11:48:
Volgens mij is het een goeie vraag....
En als antwoord op je vraag, dat is toch ook te doen met netmeeting? Volgens mij kan je gewoon meerdere schermen openen.
Het is overigens ook best wel makkelijk te vinden. Even zoeken op www.download.com met de keywords "video conferencing" levert al een veelbelovend resultaat op:
Misschien voortaan zelf wat meer reserach doenFlyConferencing is a quick, easy, cost-effective video conferencing tool. It enables you to communicate face-to-face with any number of people in real time over the Internet. The program features audio, video, whiteboard, and chat facilities as well as a video mail function. This enables you to send audio/video messages to anyone with an e-mail account. In addition, with the FileTransfer function, you can share your files with conference participants without going through the cumbersome e-mail attachment process.
[ Voor 54% gewijzigd door Zoefff op 04-06-2003 11:55 ]
Verwijderd
ok ik ben al tijden op zoek naar een progje dat een echte conference voorelkaar kan krijgen met meerdere mensen. eyeball chat is een leuke voor 1to1 maar groepen???
iemand?
iemand?
Mjah... dit valt wel op te zoeken
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
![]()