Toon posts:

800 MB schrijven met een normale brander

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb nieuwe Plextor gekocht, maar helaas ziet hij geen 800 MB Cd's, firmware is goed en up to date. Van Nero heb ik de allernieuwste versie.

Kortom hij leest en schrijft geen 792 MB op een 800 MB cdr.

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

Verwijderd

Heel vreemd, de interface is hetzelfde en op iedere brander zou het moeten werken. Weet je zeker dat het schrijfje zelf niet brak is?

Verwijderd

In nero moet je ff bij preferences de overburn aanzetten.

Verwijderd

Topicstarter
Schijfje is goed. Ik heb Philips geprobeert en eigen merk DIXONS. allebei niet goed.

Het is trouwens met windows XP.

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21-03 20:39
eum, wat zie jij als allernieuwste nero versie ?

Een beetje verlies heb je altijd...

Verwijderd

Topicstarter
Bij nero heb ik overburn al aangezet en bij preferences>>General>> Check for correct disc format ook al uitgevinkt.

Verwijderd

Topicstarter
Versie : Nero 5.5.10.20 Plextor

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-03 19:29

Mentalist

[avdD]

Ik mis toch teveel info hieraan hoor :z

Wat voor brander heb je precies? Er is nogal wat verschil tussen een 2x brander of een 48x ;). In de topicstart had je eigenlijk al moeten vermelden welke Nero je hebt, en wat gebeurt er precies met die 800MB cd's? Doet ie alsof er helemaal niks inzit, of krijg je een error, of wat? In de search vind je een aantal keer de suggestie overburn aan te zetten, heb je dat dan al geprobeerd? (staat ook niet in de topicstart). Als je al deze info bij elkaar verzameld en het werkt nog niet mag je een nieuw topic starten, en dan met alle relevante info in de topicstart graag ;)

Te weinig info, dicht dus :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mentalist op 04-06-2003 12:08 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.