Technics beltdrive draaitafel?

Pagina: 1
Acties:

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:13
Ik zag pas dus ergens een 2ehands technics draaitafel. Maar het was een beltdrive en hij was nog best duur (70 euro). Ik weet het type niet meer, maar het was wel zo'n 'dj model' dus niet zo'n normale technics platenspeler die je ook vaak tegenkomt.

Kent iemand het model waar ik het over heb? En is ie de moeite waard om te kopen? Mijn huidige platenspeler is nl een beetje defect en dit leek me wel een leuke vervanging.

Verwijderd

heb je mischien het typenummer of een pic van die platenspeler... voor de duidelijkheid...?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:01

momania

iPhone 30! Bam!

Weet je ook een type nummer?
Sowieso zou ik wel voor een 2e hands direct drive gaan iig.

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

belt drive krijg je spijt van

Verwijderd

ja als je echt wilt gaan mixen dan zou ik toch zeker voor directdrives gaan.

• Charly
Nee ik ben dom genoeg vergeten het type# op te schrijven, ik zit nou al een tijdje te google'n maar ik kan er ook niks over vinden tot nu toe .. Zou iemand gewoon technics op een ouwe gemini gespoten hebben ofzo :?

Oh, en voorlopig was ik niet van plan te gaan mixen - maar ik vond dit gewoon een leuk model om in mn kamer te hebben staan. En als ik ooit nog ergens iets goedkoops tegen kom heb je best kans dat ik een poging tot mixen ga doen. Maar ik heb absoluut geen aspiraties om meer dan een 'bedroom DJ' te worden.

Daarnaast ben ik ook maar een student en heb ik gewoon het geld niet (over) voor een DD, laat staan een van Technics laat staan voor TWEE! Dus iedereen, ik weet dat ze beter zijn maar het is gewoon geen optie voor mij k?

Maar technics heeft gewoon de reputatie degelijke zooi te maken, dus vraag ik me af of dat bij die BD ook zo is.

[ Voor 9% gewijzigd door Charly op 04-06-2003 11:00 ]

Verwijderd

Een technics kan ook goedkoop zijn. Niet alles wat ze maken is topkwaliteit. Een beltdrive draaitafel kan dus best zo goedkoop zijn.

• Duck-Twacy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10-2024

Duck-Twacy

I'm hit!

Voor een goede (second hand) BD kun je beter bij Dual (bv 505) of Thorens (bv TD160) kijken. Of natuurlijk bij nog duurdele merken (Rega, Linn, Micro). De BD van Technics waren budget tafels (nieuw kostte die waarschijnlijk Dfl 200-250)
Misschien was het deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.2prfm.com/img384.jpg
SL BD20D. Nou ja, slecht is het ook niet hoor ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Duck-Twacy op 04-06-2003 11:59 ]

2 crush your enemies, 2 win the Tournament

• Charly
Nee die was het niet, het was meer een soort SL 12** lookalike ding.

Ik heb nu een trouwens een dual, maar wel een hele ouwe (1226 geloof ik) :)
Pagina: 1