Toon posts:

aanvraag planet misgegaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik was maandag helemaal blij....... We krijgen adsl hier in dit kleine dorpje.
Ik naar de site van planet. Ik het adsl advanced pakket aangevraagt.

Maar na een nachtje slapen ben ik tot de conclusie gekomen dat ik eigenlijk maar voor de comfort pakket moet gaan.

Dus ik netjes een mailtje gestuurd naar planet met de vraag of ze het pakket wat ik heb aangevraagd nog konden veranderen in een comfort pakket.

Na de hele dag gewacht te hebben maar ff met de helpdesk gebeld.

Die zeiden dat ik een briefje moest sturen naar planet om het te annuleren :X

Maar mijn vraag is: Dit kan toch anders. Ik wil gewoon een ander pakket. wil het helemaal niet annuleren.

Heeft iemand hier ervaring mee ....?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je schiet er denk ik weinig mee op om het proberen om te zetten. Dit kost je veel te veel tijd. Ik zou dus echt gewoon het advies van planet volgen en de aanvraag annuleren en opnieuw aanvragen.

Je bent dan veel minder tijd kwijt en veel minder rompslomp.

Verwijderd

Ik zou deze aanvraag gewoon door laten gaan, en daarna upgraden

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

jah pcies ..... laat het iig NIET aansluiten .... want planet heeft een regel in hun algemene voorwaarden dat je het eerste jaar niet mag downgraden .....

... MMORPG Addict.

• CRiMiNaL
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-01-2024

CRiMiNaL

Witlof ^^

Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 10:48:
Ik zou deze aanvraag gewoon door laten gaan, en daarna upgraden
lezen is ook een vak
hij heeft het over van Advanced naar comfort gaan ... das downgraden en DAT kan niet.

[ Voor 21% gewijzigd door CRiMiNaL op 04-06-2003 10:53 ]

... MMORPG Addict.

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
Als de lijn nog niet opgeleverd is kun je nog annuleren.
Vervolgens zal de aanvraag opnieuw gedaan moeten worden.
Het annuleren van de lijn duurt ongeveer 2 weken,.... de aanvraag ook weer 2 weken.
Dus dan ben je alweer 4 weken verder :)

Verwijderd

Topicstarter
daarom nijn vraag of dit ook anders kan.... het moet toch makkelijker gaan... of denk ik nou te simpel. ................................ |:(

edit: ik heb een mailadres van de adsl desk... die maar ff mailen

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 11:21 ]

Verwijderd

Ik denk dat je inderdaad het beste het advies van Planet kunt volgen, ze adviseren dit niet voor niets.
Wanneer je,als je de lijn al hebt een wijziging aanvraagt kan dat ook weer enige tijd overheen gaan, dit lijkt dus toch de makkelijste en snelste oplossing

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:39

Reptile209

- gers -

Je krijgt niet alleen "gewoon een ander pakket", ook de aanvraag die al naar KPN is moet worden aangepast. En die twee dingen samen (Planet en KPN) moeten dus idd helemaal geannuleerd worden en opnieuw aangevraagd. 't Is niet anders... zou leuk zijn, maar het kan gewoon niet. ;)

Zo scherp als een voetbal!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-05 17:26

JvS

Ik heb hem zelf ook

Lees dit:
CRiMiNaL schreef op 04 June 2003 @ 10:48:
jah pcies ..... laat het iig NIET aansluiten .... want planet heeft een regel in hun algemene voorwaarden dat je het eerste jaar niet mag downgraden .....
Dus het kan technisch misschien wel eenvoudiger, maar dat doen ze dus niet. Annuleer die aanvraag dus (ga niet mailen maar doe het schriftelijk! bel ze even voor he adres op 033 4540100!!) en vraag gewoon opnieuw aan.
Reptile209 schreef op 04 June 2003 @ 11:16:
Je krijgt niet alleen "gewoon een ander pakket", ook de aanvraag die al naar KPN is moet worden aangepast. En die twee dingen samen (Planet en KPN) moeten dus idd helemaal geannuleerd worden en opnieuw aangevraagd. 't Is niet anders... zou leuk zijn, maar het kan gewoon niet. ;)
Het is technisch bijzonder eenvoudig om het aan te passen hoor, dat is gewoon iets in de snelheid aanpassen en inloggen met @adsl-comfort in plaats van @adsl-advanced als suffix :). Allen DOET planet het blijkbaar het eerste jaar niet... Annuleren dus die handel en opnieuw aanvragen. Niet moeilijk doen, daar maak je het jezelf alleen maar NOG moeilijker mee.

[ Voor 44% gewijzigd door JvS op 04-06-2003 11:37 ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Topicstarter
/me start word op en gaat een net briefje maken.

bedankt in ieder geval voor jullie reply`s

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:39

Reptile209

- gers -

JvS schreef op 04 juni 2003 @ 11:35:
Lees dit:

[...]

Dus het kan technisch misschien wel eenvoudiger, maar dat doen ze dus niet. Annuleer die aanvraag dus (ga niet mailen maar doe het schriftelijk! bel ze even voor he adres op 033 4540100!!) en vraag gewoon opnieuw aan.
Laat me je dat kwartje besparen:
Planet Media Group
t.a.v. ADSL Desk
Postbus 2529
3800 GB Amersfoort

Vermeld NAW, klantnummer, datum, handtekening en reden voor annuleren. De nieuwe aanvraag kan overigens pas gedaan worden als deze helemaal uit het systeem is!
Het is technisch bijzonder eenvoudig om het aan te passen hoor, dat is gewoon iets in de snelheid aanpassen en inloggen met @adsl-comfort in plaats van @adsl-advanced als suffix :). Allen DOET planet het blijkbaar het eerste jaar niet... Annuleren dus die handel en opnieuw aanvragen. Niet moeilijk doen, daar maak je het jezelf alleen maar NOG moeilijker mee.
Klopt, maar niet alleen Planet doet dat het eerste jaar niet, ook het ordersysteem van KPN gaat daarvan over zijn nek. Conclusie is hetzelfde: annuleren :)

Zo scherp als een voetbal!

Pagina: 1