Outlook XP: 2 accounts, regels dubbel uitgevoerd

Pagina: 1
Acties:

• marko77
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Ik heb hier een raar probleem met outlook xp.

Ik heb twee pop accountjes die ik binnehaal. Deze hebben allebei een submap in mijn inbox. Nu heb ik 2 regeltjes gemaakt. Mail gericht aan accounta@bla.nl gaat in de map van account a en hetzelfde regeltje heb ik gemaakt voor account b.

Echter als ik nu mail stuur aan beide accounts tegelijk dan krijgen beide deze mail 2 keer binnen. i.p.v. een nieuw mailtje hebben ze er beide dan 2 terwijl er toch echt maar een verstuurd is. Dit zijn de enige regels die ik heb aangemaakt dus ik snap er niets van.

Heeft iemand hier enig idee wat het probleem is?

Mijn rig

• _BladE2k_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-09 20:05
Ja dat kan wel kloppen. De regelset ziet 2 adressen in de 'onvanger' namelijk account1@bla.nl en account2@bla.nl.

Aangezien de mail naar 2 adressen word verstuurd en vervolgens ook weer op 2 adressen binnenkomt, zorgt de regel er voor dat je het 2x krijgt, aangezien de regel 2x het mailtje krijgt (en dus vandaar 2x in beide boxen).

Dit lost echter je probleem nog niet op, ik ga ff checken wat een goede regel zou zijn :)

Edit: Heb ff gekeken, maar durf je nog geen definitief antwoord te geven, ik kan het niet testen...

[ Voor 13% gewijzigd door _BladE2k_ op 04-06-2003 10:55 . Reden: toevoeging ]

Een standaard GoTter ;)

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.