Toon posts:

Wat is een aardige Low Cost Printer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een simpel inktjet printertje kopen, alleen nu de vraag welk merk en type.
Er zal niet echt veel op geprint gaan worden, dus de prijs van de inktcartridges zal niet een belangrijke factor in het geheel zijn. Ik zit zelf aan HP (type ???) te denken, omdat je dan bij het verwisselen van de inktcartridge de printkop vervangt. Maar als mensen hun ervaringen en/of aanbevelingen willen posten, zou ik dit zeer waarderen.

GrTnX Corleone.

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
De 640 van HP s*cks big time. Die zou ik dus niet nemen. Wat dan nog rest is die Apollo 1200 (HP printer in ander jasje is iets van fl. 150 ofzo) Of de 840 die al weer duurder is >300 pieken geloof ik.

Een Canon 2000 (is geloof ik de goedkoopste) of de Epson 480 (nadeel deze heeft geen "papier opvang bak achtig iets, of je moet de US versie de SX kunnen krijgen via via) en is iets van fl. 239.

De "grote broer" (dies lachen he) van de 580 is een USB printer (voor de rest het zelfde als de 480) met papier opvang iets..... EN kost fl. 249

Persoonlijk zou ik gaan voor een Epson (de 580 als de prijs op 1ste plaats komt en je een USB aansluiting hebt) maar qua jou denatie zou ik ook kijken naar een goedkope Canon omdat die hele goeie en goedlope compatble inkt heeft ("namaak"inkt voor een fractie van de normale prijs) De "namaak" inkt voor Epson printer is k*t...

Wat het weinig printen betref, als je zeg eens 1 keer de zoveel tijd even een "test"pagina afdrukt gaan de koppen heel lang mee voordat ze verstopt of "af" raken....

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Verwijderd

HP 845c is goede printer en kost ongeveer Fl 250,- en er zit dan zowel een zwart als een kleurcartridge bij.

Met merken als Canon enzo heb ik geen ervarig. HP all the way!!! :)

Verwijderd

printer van de aldi?

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 18:27
HP 840c, als je die nog kunt krijgen. Prima ding, ik kan niet anders zeggen.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zelf een Epson 580. Was destijds maar 260 piek bij www.compuzone.nl (later zelfs gezien voor nog minder bij deze winkel .En de cartridges zijn daar voor zwart 22.50 en kleur 32.50 (gulden) en hij print prachtig (USB aansluiting)

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-06 21:56

GeBas

--

Hp 84x voor als je minder dan f 250,- uit wil geven

wil je toch voor iets meet kwaiteit neem dan de HP 920
of zijn voor ganger, in de uitverkoop de 930

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:22
wij hebbn net gisteren een 845 gekocht. mooie printjes komen er uit. jeez. zelfs foto's. mn moeder dacht dat ik voor 250,- een zwart-wit printertje ging halen :D

volgens mij best een koopje. aangezien die cartridges snel 80,- zijn en je er 2 bij krijgt [kleur en zwart-wit]

Verwijderd

Op zaterdag 25 november 2000 14:22 schreef Dizzytal het volgende:
Wat dan nog rest is die Apollo 1200 (HP printer in ander jasje is iets van fl. 150 ofzo)
Op de HCC is een leuke aanbieding, bij aankoop van een inktcatridge van 99,- krijg je er een Apollo 1200 kado bij.

Andere standjes hadden de Apollo 1200 in de aanbieding voor 99,-

Ontdek de verschillen :)
Pagina: 1