The "real" Champ will always be The Champ
voer eens een checkdisk uit in windows op deze schijf
daarna zal je hem weer kunnen defragmenteren...
daarna zal je hem weer kunnen defragmenteren...
zou je misschien meer info kunnen geven? OS/hoeveel hdd's en partities e.d.
Met deze gegevens kunnen we dan ineens veel meer
Zie ook policy/faq voordat je post...
Met deze gegevens kunnen we dan ineens veel meer
Zie ook policy/faq voordat je post...
Een standaard GoTter ;)
Hier wat meer nuttige info:
Ik draai hier Win XP, 2x 40 Gig op Raid0, 6 partitie's (c t/m h)
Ik heb een checkdisk uitgevoerd op H en daarna kon ik nog niet defragmenteren, ik kreeg de volgende melding:
" Schrijf defragmentatie heeft vastgesteld dat het uitvoeren van checkdisk is gepland op het Volume (H), voer chkdsk uit. "
hoe los ik dit op??
Ik draai hier Win XP, 2x 40 Gig op Raid0, 6 partitie's (c t/m h)
Ik heb een checkdisk uitgevoerd op H en daarna kon ik nog niet defragmenteren, ik kreeg de volgende melding:
" Schrijf defragmentatie heeft vastgesteld dat het uitvoeren van checkdisk is gepland op het Volume (H), voer chkdsk uit. "
hoe los ik dit op??
The "real" Champ will always be The Champ
Dit is gewoon op te zoeken... klik
Lees ook even de huisregels door m.b.t. een topicstart. Daar staat precies omschreven wat je moet doen voordat je een topic opent en hoe je een topic opent.
Tevens worden er m.b.t. de topictitel hier in Windows Operated Systems eisen gesteld aan de topictitel.
Zie ook: Windows Operated Systems - Policy
Lees ook even de huisregels door m.b.t. een topicstart. Daar staat precies omschreven wat je moet doen voordat je een topic opent en hoe je een topic opent.
Tevens worden er m.b.t. de topictitel hier in Windows Operated Systems eisen gesteld aan de topictitel.
Zie ook: Windows Operated Systems - Policy
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Dit topic is gesloten.
![]()