One cookie a day keeps the doctor away !
Welkom op GoT,
Dat probleem met die Aopen branders is een bekend probleem. Zie de search voor meer topics over dit probleem. Search
Er is nog geen oplossing voor dit probleem zover ik weet. Maar wat bij mij werkt is het op een lagere snelheid te branden.
ps. je hoeft elkaar niet te groeten, dat kan je in je signature doen. Zie forum gedrag
Dat probleem met die Aopen branders is een bekend probleem. Zie de search voor meer topics over dit probleem. Search
Er is nog geen oplossing voor dit probleem zover ik weet. Maar wat bij mij werkt is het op een lagere snelheid te branden.
ps. je hoeft elkaar niet te groeten, dat kan je in je signature doen. Zie forum gedrag
Everything you say can, and will be used against you!!
Een mooi rood kruisje is niet lelijk :D
Thnx. Ik had me al 'te pletter' gezocht met Google (zonder positief resultaat). Maar dit helpt beter.
Schijnbaar is het enige wat mij nog kan helpen een downgrade van de firmware. Iemand heeft dat uitvoerig getest (bij een ander model) en daar was het heel reproduceerbaar : 1e versie werkt OK, alle updates geven medium speed errors.
Ga ik dit weekend proberen.
Schijnbaar is het enige wat mij nog kan helpen een downgrade van de firmware. Iemand heeft dat uitvoerig getest (bij een ander model) en daar was het heel reproduceerbaar : 1e versie werkt OK, alle updates geven medium speed errors.
Ga ik dit weekend proberen.
Bij een ander heeft flashen met Ricoh firmware geholpen ....... aopen 1232pro medium speed errors
Misschien dat dit nog tot nut kan zijn voor iemand....
Hoera ! Probleem is opgelost.
Niet door flashen of zo, maar door FreshUI.
Het was een beetje vaag : in de control panel voro services de service voor native CD's branden van XP uitgezet. Disabled.
Vervolgens FreshUI opgestart en volgens dat progje stond ie nog aan ! Uitgezet natuurlijk en foetsie was het probleem.
M'n schrijvertje schrift weer probleemloos !
Hoera ! Probleem is opgelost.
Niet door flashen of zo, maar door FreshUI.
Het was een beetje vaag : in de control panel voro services de service voor native CD's branden van XP uitgezet. Disabled.
Vervolgens FreshUI opgestart en volgens dat progje stond ie nog aan ! Uitgezet natuurlijk en foetsie was het probleem.
M'n schrijvertje schrift weer probleemloos !
Leuke tool, maar helaas, no go voor mij. Heb een soort gelijk probleem met mijn Plexie 16x10x40 sinds ik er een ander mobo in heb gezet, Epox 8rda3+, alles doet nero behalve audio, Fireburner en EAC hebben ook de geest gegeven, Easy cd Creator, Winoncd en cd-mate geven geen probleem (van alles de laatste versies). Had in eerste instantie ook de nforce ide drivers geinstalleerd (2.03) en volgens velen, waren deze drivers de oorzaak. Geuninstalled en terug naar XP's native drivers mocht ook niet baten. Waarschijnlijk is er toch iets blijven hangen van die nforce ide drivers, heb alleen geen zin in weer een clean instal. Iemand nog meer suggesties behalve een clean install??
Pagina: 1